به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر پس از تساوی در اراک مقابل آلومینیوم در دیدار معوقه هفته سیزدهم که چند روز پیش سرانجام برگزار شد، بلافاصله به تبریز سفر کرده و از ساعت 15 امروز مقابل شاگردان خمس آخرین مسابقه لیگ برتر در شروع نیم فصل دوم رقابت‌ها را برگزار خواهد کرد.

آبی‌پوشان سیرجانی با پایان نیم فصل اول توانستند 28 امتیازی شوند و عنوان نایب قهرمانی را پس از پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول به نام خودشان بزنند و این مهم در حالی به دست آمده که امیر قلعه‌نویی در تمامی نقاط زمین بازیکنانی دارد که قرار گرفتن‌شان در ترکیب اصلی به هیچ وجه کسی را سورپرایز نخواهد کرد.

در همین راستا طی هفته‌های اخیر منادی توانسته پس از هفته‌ها جای فروزان را در ترکیب اصلی بگیرد و بعید به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی پس از دو کلین شیت این دروازه‌بان در لیگ قصدی برای تغییر گلر خود در مصاف با تراکتور داشته باشد.

در قلب خط دفاعی آرمین سهرابیان و مسیح زاهدی توانسته‌اند گوی سبقت را از رقیبانی نظیر آرتا بربایند ولی در سمت راست و چپ خط دفاعی تشخیص بازیکنان ثابت کاری ساده‌ای نیست. در سمت چپ شایان مصلح و امیر جعفری شانس بازی دارند و در سمت راست نیز از ابتدای فصل رقابتی دائمی میان برزای و تیکدری برقرار بوده است.

در خط میانی تیم گل‌گهر نیز رقابتی فشرده برقرار است. اگر از علی علیزاده که بازیکن بدون جایگزین امیر قلعه‌نویی در پست هافبک میانی است گذر کنیم، اریک بایناما، نوید عاشوری، امین پورعلی، محمد خدابنده و وسلی گومز 5 بازیکنی هستند که دو نفر از آنها برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با هم مبارزه کنند.

درنهایت در بخش هجومی گل‌گهر معمولا این روزها مرتضی تبریزی در پست وینگر راست به میدان فرستاده می‌شود و رضا شکاری در پست وینگر چپ. در راس خط آتش تیم هم نبردی فشرده میان استنلی کی‌روش، امیر شهیم و یونس شاکری برقرار است که در بازی آخر فرصت به جوان‌ترین عضو این گروه رسیده است.

با این وصف هر چند بسیار سخت ولی ترکیب گل‌گهر مقابل تراکتور را می‌توان به شرح زیر پیش بینی کرد: 
محمدحسین اکبرمنادی – شایان مصلح، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، علی علیزاده، نوید عاشوری، اریک بایناما، مرتضی تبریزی، رضا شکاری و امیر شهیم.