به گزارش "ورزش‌سه"، وقتی اتوبوس تیم فوتبال استقلال دقایقی پس از رسیدن اتوبوس سپاهان و پیاده شدن آنها به ورزشگاه نقش جهان رسید، ارسلان مطهری خاص‌ترین بازیکن تیم میزبان بود که با آرامش درونی ویژه‌ای با سایر بازیکنان متمایز بود. مهاجم استقلال متمرکز روی هدفی که در سر داشت راهروی منتهی به رختکن را در حالی که انگار چیزی زمزمه می‌کرد، پشت سر گذاشت و پس از چند دقیقه دوباره آفتابی شد.

مطهری به همراه یکی دو نفر دیگر از بازیکنان استقلال زودتر از سایرین بلافاصله پس از گذاشتن وسایل‌شان در رختکن به سمت زمین نقش جهان رفتند تا در روزی که یکبار دیگر این ورزشگاه بدون تماشاگر از یک مسابقه مهم میزبانی کرد، وضعیت چمن آن را مورد ارزیابی قرار دهند.

واکنش پس از گل ارسلان هم همان آرامشی که از ابتدا در او دیده می‌شد را نشان می‌داد.

سپاهان در مجموع توانست عملکرد بهتری از حریف خود ارائه کند و درنهایت هم برنده بازی شد، اما در سوی مقابل هم استقلال توانست چندین چند موقعیت خوب ایجاد کند که در متن همگی آنها مطهری حضور داشت و تک گل‌‍ آبی‌پوشان هم با تمرکز او و دنبال کردن ضربه‌ یامگا به دست آمد که به نظر می‌رسید به قصد پاس برای ارسلان ارسال نشده است.

مطهری که در ابتدای فصل در لیست مازاد استقلال قرار داشت حالا به مهاجم اول این تیم بدل شده و در ادامه فصل شاید مهره‌ای باشد که ساپینتو را از زیر این فشار خرد کننده خارج می‌کند.