به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان نساجی، بعد از چند روز نسبت به جدایی هم‌بازی و دوست صمیمی‌اش واکنش نشان داد.

دروازه‌بان نساجی در این باره گفت: مسعود شجاعی برادر و دوست بزرگ من است و به طور حتم جایش در اردوی نساجی خالی است و برای او در تیم جدید آرزوی موفقیت می‌کنم. این را نه به سبب دوستی با مسعود شجاعی بلکه بر اساس واقعیت می‌گویم. مسعود شجاعی برای هر تیمی نعمت است، هم از نظر فوتبال و هم از نظر اخلاقی. من با مسعود شجاعی در تیم ملی هم‌بازی بودم و در نساجی افتخار این را داشتم که در یک سال و نیم اخیر در کنار هم باشیم. می‌توانیم رد پای مسعود شجاعی را در تیم نساجی ببنیم. با حضور او نساجی به بزرگترین افتخار دوران حیاتش دست یافت، یعنی قهرمانی در جام حذفی که در طول 63 سال حیات نساجی بی‌سابقه بود.

دروازه‌بان نساجی در مورد علت جدایی مسعود شجاعی از نساجی گفت: مسعود شجاعی دوست داشت بازی کند و در نهایت به این نتیجه رسید که اردوی تیم را ترک کند. این تصمیم او برای همه ما قابل‌احترام است و به شخصه برای او آرزوی بهترین‌ها را در تیم جدیدش دارم. گاهی رفتن بهتر از ماندن است. او به عنوان بازیکن قرضی جمع ما را ترک کرده و به شخصه امیدوارم بار دیگر به جمع ما برگردد. به هر صورت این خاصیت فوتبال است و سلیقه‌ها در آن دخیل است. شما می بینید گواردیولا و زلاتان در بخش مربی‌گری و بازی جزء بهترین‌های جهان هستند، اما نتوانستند با هم کار کنند و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتند.