هافبک اینتر می گوید هر اتفاقی ممکن است در دیدار مقابل لیورپول بیافتد.

نیکولو بارلا اعتراف کرد که اخیرا شرایط برایش خوب پیش نرفته است اما شاید بازی شب گذشته این روند را عوض کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، نیکولو بارلا، هافبک باشگاه اینتر در هفته های اخیر نمایش های خوبی برای تیمش نداشت اما شب گذشته توانست در جریان برد پر گل تیمش مقابل سالرنیتانا دو پاس گل بدهد. او در این باره می گوید:

دوره عجیبی برای من بود. فقط پاهایم نبود که با تمام قدرت کار نمی کرد. ایده هایم نیز کار نمی کرد. پاس هایم به مقصد نمی رسید. امیدوارم توانسته باشم در بازی دیروز این طلسم را بشکنم. انتقاد هم به اندازه تعریف بخشی از بازی است. نکته مهم این است که به تیم کمک کنم و وقتی در این کار ناتوانم، زودرنج می شوم و نمی توانم بهترین بازی ام را داشته باشم. امیدوارم همه ما مسیر درست را دوباره پیدا کرده باشیم.

او در مورد نبرد قهرمانی در سری آ گفت:

تیم های قدرتمندی وجود دارند. هنوز رقابت وجود دارد و همه تیم ها در ادامه مسیر امتیاز از دست خواهند داد. در مورد یوونتوس اندکی فاصله وجود دارد اما اگر ما بالانشینان بازی هایمان را نبریم، آنها می توانند نزدیک تر شوند. 

بارلا در مورد دیدار تیمش مقابل لیورپول نیز افزود: 

ناراحتم که نمی توانم در این بازی حضور داشته باشم اما آرتورو ویدال در دیدار رفت بعد از پر کردن جای من بهترین بازیکن زمین بود. به همین خاطر مطمئنم عملکرد خوب دیگری خواهد داشت. پیروزی شب گذشته قطعا اعتماد به نفس ما را بالا برد اما بازی در آنفیلد در کل تجربه فوق العاده ای است. نباید بترسیم و باید عطش برد داشته باشیم. برای عوض کردن نتیجه باید کاری فوق العاده انجام دهیم اما هر اتفاقی ممکن است.