به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست برابر سپاهان، استقلالی‌ها روزهای پرحاشیه ای را سپری کرده‌اند که تاکنون با اخراج موقت سیاوش یزدانی همراه شده و وضعیت این بازیکن فعلا نامشخص است.

بر همین اساس، بازگشت عارف غلامی از بند مصدومیت و حضور دوباره در ترکیب اصلی آبی‌پوشان کمترین تغییر مورد انتظار است. البته ممکن است جابجایی‌هایی نیز در سمت چپ شاهد باشیم.

عارف که در تعطیلات لیگ برتر به واسطه برگزاری جام جهانی دچار آسیب‌دیدگی شد و دیدارهایی مانند دربی پایتخت، صنعت نفت، مس رفسنجان، دو دیدار برابر تراکتور و بازی با سپاهان را از دست داد، اکنون در دسترس ساپینتو قرار دارد.

1794713

غلامی که فصل خوبی را سپری کرده بود، پس از دیدار با نساجی در سوپرجام، تاکنون به میدان نرفته و تقابل روز پنج‌شنبه با ملوان می تواند زمینه بازگشت او به میادین را فراهم کند.

سیاوش یزدانی به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده و ساپینتو چاره‌ای جز استفاده از عارف در خط دفاعی ندارد، چرا که مرادمند نیز مصدوم است و هنوز به تمرینات برنگشته است.

البته ممکن است کادرفنی تغییراتی را در سمت چپ نیز ایجاد کند. ابوالفضل جلالی به شرایط آرمانی بازگشته و سلمانی نیز در دیدارهای قبل نتوانسته است انتظارات را برآورده کند تا اینگونه به نظر برسد که خط دفاعی استقلال برابر ملوان با تغییراتی نسبت به بازی مقابل سپاهان مواجه شود.

1794714