به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه بعد از بیش از دو ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، به تمرینات بایرن مونیخ بازگشت. این بازیکن سی‌ساله در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل وردربرمن از ناحیه نازک نی پای راست دچار آسیب شد و از همراهی سنگال در جام جهانی 2022 بازماند.

مانه بعد از مصدومیت، مورد عمل جراحی قرار گرفت و طی دو ماه اخیر، دوران نقاهت بعد از درمان را سپری کرد. او که از آن زمان تا به حال از میادین دور بوده، در جریان تمرین امروز بایرنی‌ها بعد از مدت‌ها پا به چمن گذاشت.

در ویدئویی که در حساب کاربری باشگاه بایرن مونیخ در توییتر منتشر شده است، مانه در حال خروج از رختکن با چهره‌ای خندان به تصویر کشیده شده است.

حالا مانه کم کم آماده می‌شود تا پیش از شروع دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، آمادگی لازم برای همراهی بایرن را کسب کند. او که حتی هوای سرد محل تمرین نیز تاثیری در شور و شوق بازگشتش به میدان نداشت، احساس خود از این روز را عالی توصیف کرد.

بایرن در اولین بازی خود بعد از جام جهانی با تساوی یک بر یک مقابل لایپزیش متوقف شد. مهمترین دغدغه ناگلزمان اما پیشروی تیمش در UCL است؛ جایی که بایرن کار سختی مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد داشت و حضور مانه می‌تواند امید این تیم برای برد مقابل تیم پرستاره فرانسوی را افزایش دهد.

1794818