مالدینی معتقد است با بازیابی روحیه، روسونری دوباره روی فرم می آید.

پس از شکست 4-0 میلان مقابل لاتزیو در هفته نوزدهم سری آ 2022/23، پائولو مالدینی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

مالدینی در مصاحبه با DAZN گفت:

کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا از دست رفت. فصل گذشته در همین ورزشگاه با غلبه بر لاتزیو به کسب اسکودتو ایمان پیدا کردیم اما حالا شرایط متفاوت است. به وضوح لحظات حساسی را سپری می کنیم. فصل گذشته با روحیه خود قهرمان شدیم و دوباره باید این روحیه را بازیابی کنیم. همچنین باید به خاطر داشته باشیم که این هنوز یک فاجعه کامل نیست، زیرا در رتبه دوم جدول هستیم. همه چیز از بازی با رم شروع شد. کاملا بر آن بازی مسلط بودیم و رم هیچ موقعیتی نداشت اما دو گل در دقایق پایانی همه چیز را عوض کرد.

فرانک کسیه و چند بازیکن دیگر اینجا را ترک کردند زیرا خواسته هایی داشتند که نمی توانستیم آنها را برآورده کنیم. باید تلاش کنیم تا بازیکن بسازیم، زیرا نمی‌ توانیم بهترین بازیکنان آماده را خریداری کنیم. اوریگی چهار سال قرارداد دارد و دکتلار پنج سال، بنابراین نمی‌ توانیم آنها را در پنج ماه اول قضاوت کنیم، به خصوص که اوریگی مصدوم شد. قرار گرفتن در تیمی که مانند ساعت کار می کند بسیار آسان تر از تیمی است که به تکاپو افتاده؛ مشکل دکتلار دقیقا همین است. در مورد او فقط بحث زمان مطرح است.

زانیولو؟ در مورد زانیولو، ریکی ماسارا همه چیز را گفت. ما احتمالات را ارزیابی می کنیم، اما نمی توانیم واقعیت را نادیده بگیریم. ما مطابق با توانایی ها و چارچوب خود حرکت می کنیم.