به گزارش "ورزش سه"، مشیری در سال 2016 باشگاه اورتون را خریداری کرد و از آن زمان تا به حال هزینه بسیاری برای بهبود شرایط آن پرداخت کرده است. 
او  دوشنبه شب تصمیم گرفت فرانک لمپارد را از هدایت این تیم کنار بگذارد و حالا به دنبال یافتن سرمربی جدیدی است تا بتواند این تیم را از خطر سقوط در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نجات دهد. 
این تاجر ایرانی با وجود تمام هزینه‌هایی که در گودیسون پارک انجام داده اما چندان در بین هواداران اورتون محبوب نیست و از سوی آنها به شدت تحت فشار قرار دارد. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مشیری آماده است تا باشگاه اورتون را با دریافت مبلغی در حدود 500 میلیون پوند به فروش برساند اما به نظر می‌رسد که این فقط یک شایعه است. 

1794905


ویدئویی در صفحه رسمی باشگاه اورتون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مشیری در پاسخ به سوال یکی از مدیران انجمن هواداری این باشگاه درباره این که آیا تصمیمی برای فروش اورتون دارد یا خیر به صراحت می‌گوید:« نه. این باشگاه برای فروش نیست اما من با چند سرمایه‌گذار درجه یک صحبت کردم تا بتوانم روند تغییر ورزشگاه را پیش ببرم. من می‌توانم خودم این کار را انجام دهم اما دوست دارم چند سرمایه‌گذار بزرگ را به اورتون بیاورم. توافق با آنها بسیار نزدیک و محتمل است. فروش این باشگاه به هیچ وجه در برنامه من نیست.»