لیگ برتر به ایستگاه بیست و یکم رسید و بازی‌ها با حساسیت بسیار زیادی دنبال می‌شود. اوج حساسیت را در بالای جدول و رقابت بین دو غول مطرح پایتخت شاهد هستیم. استقلال تا قبل از شروع هفته بیست و یکم با ۳ امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس صدرنشین است و البته شانس بیشتری هم برای قهرمانی در این فصل دارد.

با این حال با توجه به بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل، پرسپولیسی‌ها امیدوارند تا استقلال در بازی‌های نسبتا سخت تری که دارد، امتیاز از دست دهد و پرسپولیس بتواند جای این تیم را در صدر جدول بگیرد. با توجه به حضور تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال روی نیمکت تیم‌های مختلف لیگ برتری، یحیی و تیمش امیدوارند تا این افراد بتوانند از تیم فرهاد مجیدی امتیاز بگیرند.

در واقع امید گل محمدی به ۶ سرمربی استقلالی است که بتوانند تیم سابقشان را در بازی‌های باقی مانده متوقف کنند و از آنطرف خود پرسپولیس هم بتواند حداکثر امتیازات را در دیدارهای پیش روی خود کسب کند. نکته امیدوار کننده برای استقلال و فرهاد مجیدی این است که از این ۶ تقابل با مربیان استقلالی لیگ برتر، ۵ دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و آبی‌ها می‌توانند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند.

استقلال در هفته‌های پیش رو باید پذیرای امیرقلعه نویی، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی، داوود سیدعباسی و محمود فکری باشد و فقط در هفته بیست و هفتم و در یک بازی بسیار حساس باید به در اهواز به مصاف جواد نکونام و فولاد برود. ناگفته نماند آبی‌ها به غیر از این دیدارها باید به مصاف تیم‌هایی مثل سپاهان، مس رفسنجان، پیکان و پرسپولیس هم بروند. همچنین پرسپولیس هم چند بازی دشوار مقابل استقلال ،صنعت نفت،  سپاهان، تراکتور و پیکان خواهد داشت.