بعد از اینکه هواداران استقلال متوجه نشدند بر سر ماجرای تبلیغات محیطی چه آمد ،مدیران استقلال وعده دادند که مشکل خدمت سربازی دو بازیکن خود را حل می‌کنند که البته موفق نشدند و این دو بازیکن به ملوان بندر انزلی رفتند. امروز هم آجورلو گفته فردا فوتبال از فقر خارج می شود و استقلال به حق خود می رسد. البته این آرزوی همه هواداران استقلال و پرسپولیس است که این دو باشگاه به حق طبیعی خود برسند. چه در زمینه املاک و ماجرای خصوصی شدن و چه در زمینه مباحث اقتصادی دیگر از جمله حق پخش تلویزیونی اما چیزی که همه را آزار می دهد وعده هایی است که عمدتاً در فوتبال ایران عملی نمی‌شود.

ای کاش آجورلو ، درویش و سایر مدیران فوتبال ایران که زحمت هم می کشند، ابتدا کار را انجام بدهند و بعد از آن رونمایی کنند.مثلاً  سردار آجورلو می توانست ابتدا مشکل سربازهای استقلال را حل کند و بعد آن را به عنوان خبری خوش رسانه‌ای کرده و هواداران استقلال را خوشحال کند. الان هم ایشان مباحثی را مطرح کرده که خیلی قابل باور نیست چرا که در فوتبال کاملا ورشکسته ایران و باشگاه های ایرانی نمی‌توان یک شبه از فقر به ثروت رسید و همه مشکلات را حل کرد. باشگاه های مطرح دنیا مثل بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و... اگر به ثروت رسیدند حاصل سالها کار اقتصادی در کشورهایی است که فوتبال برای آنها در اولویت قرار دارد نه مثل ما که حتی قانون نظام وظیفه را به طور دقیق نمی دانیم و بسیاری از زیرساخت های مان مشکل دارد.

اینکه باشگاه بزرگی مثل استقلال از حق پخش تلویزیونی برخوردار نشده تقصیر یکی مثل سردار آجورلو نیست اما حداقل قضیه این است که ایشان می‌توانند کمتر وعده بدهند و بعد از انجام هر کاری آن را رسانه‌ای کنند نه قبل از انجام آن.