رشید مظاهری 33 ساله رسما به تیم پیکان تهران پیوسته است

این دیگر یک سنت در فوتبال ما شده است که بسیاری از بازیکنان بعد از 30 سالگی دیگر ثباتی در یک باشگاه ندارند و سال به سال باشگاه عوض می کنند.

به گزارش طرفداری، بازیکنانی مثل محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری از شاخصان این سنت بوده اند و در جدیدترین شکل این اتفاق، رشید مظاهری به طور میانگین سالی یک بار باشگاه عوض می کند. 

او تا سال 98 و زمانی که 30 ساله شد، تنها برای استقلال اهواز، فولاد و ذوب آهن بازی کرده بود اما در سه سال اخیر او در تیم های تراکتور، استقلال، سپاهان و حالا پیکان حضور داشته است.

رشید مظاهری که در تیم های استقلال و سپاهان عملکرد متوسطی داشت، بعد از این که در این 2 تیم تحت تاثیر حضور سیدحسین حسینی و پیام نیازمند  قرار گرفت مجبور به ترک باشگاه شده و حالا برای تیم پیکان تهران بازی می کند.

پیکان تیم بسیار جوان فوتبال ایران که در 3 سال اخیر با جوانانش خوب کار کرده است حالا که رفته رفته ته جدولی شده و خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می کند به تقویت خود اندیشیده و در راستای تقویت تیمی، حالا از وجود رشید مظاهری استفاده خواهد کرد، مظاهری در سالیان زیادی با مجتبی حسینی کار کرده است و حضورش در تیم پیکان خاطره همکاری گذشته با او از جمله در تیم ذوب آهن را زنده خواهد کرد.