به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی و در حالی برگزار می‌شود که 4204 بلیت برای فروش در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفته است. قیمت بلیت نیز برای جایگاه ویژه 500هزار تومان، روبروی جایگاه 150هزار تومان و پشت دروازه 50هزار تومان عنوان شده است.

این در حالی است که در بازی قبلی به میزبانی استقلال، بلیت جایگاه ویژه یک میلیون تومان بود و هواداران برای خرید بلیت روبروی جایگاه 200هزار تومان و پشت دروازه 100هزار تومان هزینه کردند.

1796656

حالا کاهش قیمت بلیت در یک هفته در استادیوم آزادی، سؤالاتی را برای هواداران استقلال ایجاد کرده. اما نکته مهم این است که  باشگاه وظیفه تعیین قیمت بلیت را بر عهده دارد و طبیعتا در این خصوص مسئولیتی متوجه نهادهای برگزارکننده نیست.

البته فروش حداقلی تعداد بلیت باعث می‌شود تا درآمد باشگاه کاهش یابد و به عنوان مثال اگر پرسپولیس 5هزار بلیت با متوسط قیمت 120هزار تومان هم به فروش برساند، ششصدمیلیون تومان در مجموع درآمدزایی خواهد کرد که حدود نیمی از این رقم به باشگاه خواهد رسید.

به عبارتی، باتوجه به بسته شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی، حدود 30هزار عدد صندلی‌های ورزشگاه در دسترس است که با تصمیم مسئولان ذی‌ربط، 30درصد بلیت فروشی باید انجام شود، اما بررسی وبسایت مربوطه نشان می‌دهد کمتر از پنج‌هزار بلیت برای خرید در دسترس است.

1796657