به گزارش "ورزش سه"، ناچو تمام دوران فوتبالش را در رئال مادرید پشت سر گذاشته و همین حالا یکی از اسطوره‌های باشگاه است. این مدافع 32 ساله محصول آکادمی فوتبال رئال است و 10 سال پیش بود که توسط ژوزه مورینیو به تیم اول آمد و ماندگار شد. 

1797803

در تمام سال‌های اخیر ناچو هرگز نتوانسته در ترکیب اصلی رئال جای ثابتی پیدا کند اما همیشه به تیم وفادار بوده و یک ذخیره مطمئن و بازیکنی چندپسته است. او قابلیت بازی در دفاع میانی و همچنین به‌عنوان مدافع چپ و راست را دارد و بارها عصای دست مربیان خود بوده است. ناچو فصل گذشته در 42 بازی، 847 دقیقه در میدان بود و سه گل نیز به ثمر رساند. از قرارداد او تنها یک فصل باقی‌ مانده و باشگاه هم به او پیشنهاد تمدید تا سال 2024 را داده ولی روند مذاکرات تمدید خوب پیش نمی‌رود. در فصل جاری او در 19 بازی 1117 دقیقه در میدان بوده و این روزها به‌خاطر مصدومیت چند مدافع رئال، بیشتر در ترکیب قرار می‌گیرد.

1797804

ناچو پس از بازی شب گذشته رئال برابر والنسیا که در آن ابتدا مدافع راست بود و سپس به قلب خط دفاع رفت، در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش گفت: «این یک سوال شخصی است. رئال خانه من است و اینجا خوشحالم. مشکل من پول نیست و همچنین پیشنهادات وسوسه‌کننده هم ندارم ولی قضیه تمدید یا جدایی من، کاملاً شخصی است. صادقانه بگویم که هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و مطمئن هم نیستم که تمدید کنم. ببینیم چه خواهد شد.»