هفته بعد باز هم شاهد یک ماراتون دیگر بین پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی هستیم

در هفته 19 جدال جذاب پرسپولیس و سپاهان ادامه پیدا می کند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس پس از شکست مقابل فولاد در اهواز در تهران هم مقابل الومینوم بدون گل متوقف شد تا در 2 هفته پیاپی از 6 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کرده باشد. ریخت و پاش امتیازی پرسپولیس با وجود تمام اعتراض ها و اشتباهات داوری باعث شد تا مورایس که دو هفته قبل در فاصله 5 امتیازی گل محمدی بودحالا هم امتیاز با پرسپولیس و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر قرار بگیرد.

اما تردیدی نیست که با توجه به هفته های باقی مانده هنوز امتیازهای زیادی باقی مانده که قرار است بین تیم ها تقسیم شود و وضعیت جدول به همین شکل باقی نخواهد ماند. در روزهایی که پرسپولیسی ها به شدت از وضعیت داوری و برنامه مسابقات گله مند هستند، پرسپولیس و سپاهان در هفته نوزدهم دو جدال حساس را پیش رو خواهند داشت.

پرسپولیس در حالی که بیرانوند را دراختیار ندارد باید در آبادان بدون دروازه بان اول خود به مصاف صنعت نفت برود و در آن سوی میدان نیز سپاهان به عنوان جدی ترین رقیب سرخ های تهرانی باید در اهواز و در غیاب رامین رضاییان، محمد دانشگر، محمد کریمی و امید نورافکن با فولاد نکونام روبه‌رو شود. دیداری که باعث می شود تا باز هم هواداران پرسپولیس به بازپس گیری صدر جدول امیدوار شوند. البته به شرطی که پرسپولیس با تیم اصلی خود به آبادان برود.

گفتنی است یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینوم تاکید کرد کسی از او توقع قهرمانی نداشته باشد. چرا که از هفته بعد قرار است با تیم امید در لیگ شرکت کند و جالب این که به گزارش سایت رسمی باشگاه، یحیی تمرین روزپنج‌شنبه را با بازیکنان تیم امید انجام داد!