بایرن مونیخ دفاع راست آینده خود را از رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس پیدا کرده است

به نظر می‌رسد بایرن مونیخ بالاخره پس از مدت‌ها دفاع راست مورد نظر خود را پیدا کرده باشد. همچنین سران بایرنی انتظار دارند سرژ گنابری در نهایت قرارداد خود را تمدید کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فلوریان پلتنبرگ خبرنگار اسکای، بایرن مونیخ به جذب دیجید اسپنس بازیکن 21 ساله انگلیسی میدلزبرو که اکنون به صورت قرضی در ناتینگهام فارست در رقابت‌های چمپونشیپ انگلیس حضور دارد، علاقه‌مند است. این بازیکن قصد دارد تصمیم نهایی خود را در ماه آپریل یا می (فروردین یا اردیبهشت سال 1401) بگیرد. قرارداد اسپنس تا سال 2024 با میدلزبرو اعتبار دارد و جذب این بازیکن هزینه‌ای 10 تا 15 میلیون یورویی در بر خواهد داشت. همچنین قرارداد قرضی وی در ناتینگهام فارست در سال 2022 به پایان خواهد رسید. گویا 7 باشگاه از لیگ برتر انگلیس، 2 باشگاه اسپانیایی، دورتموند و لایپزیش نیز به این بازیکن علاقه مند هستند. با این حال اسپنس اعتقاد دارد می‌تواند در بایرن مونیخ پیشرفت کند. او آلفونسو دیویس را به عنوان یک الگو می‌بیند. مذاکرات بیشتر بین باشگاه و نمایندگان دیجد اسپنس برای پایان این ماه، برنامه ریزی شده است. 

شرایط تمدید قرارداد سرژ گنابری

 سران بایرن اعتقاد دارند سرژ گنابری در نهایت قرارداد خود را تمدید خواهد کرد. اما هنوز در مورد میزان حقوق، اختلافاتی بین باشگاه و بازیکن وجود دارد. هنوز توافقی وجود ندارد و مشخص نیست چه زمانی مذاکرات بیشتری از سر گرفته می‌شوند. گفته می‌شود شانس تمدید قرارداد سرژ گنابری 50-50 است.