به گزارش "ورزش سه"، آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، امروز در هفته بیست و دوم این لیگ به گودیسون پارک رفت تا در یک بازی خارج از خانه با اورتون دیدار کند.

شاگردان آرتتا مقابل اورتونی قرار گرفتند که بعد از اخراج فرانک لمپارد برای اولین بار سرمربی جدیدش شان دایش را روی نیمکت می‌دید. او موفق شد آرسنال را 1-0 شکست دهد تا به رکورد چهارده بازی بدون باخت این تیم در لیگ برتر پایان بدهد.

آرتتا در پایان مسابقه در کنفرانس خبری به دایش و اورتون تبریک گفت ولی تقصیر اصلی شکست را متوجه آرسنال دانست که نتوانست عملکردی در حد بازی‌های قبلی به نمایش بگذارد.

1798277

عملکرد آرسنال در جریان بازی با اورتون
اورتون به نظرم خیلی خوب بود. اول باید به آنها تبریک بگوییم که اینطور تغییر کردند. آنها پیروزی را در این بازی واقعا سخت کردند چون خیلی موثر بازی کردند. ولی ما ناراحتیم چون نتوانستیم نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست بیاوریم و عملکردمان هم با آنچه تا امروز نشان داده بودیم تفاوت داشت. اول اینکه اورتون به بازی مستقیم رو آورده بود و ما نتوانستیم خودمان را با شرایط این نوع بازی سازگار کنیم. همچنین در یک سوم آخر فضاهای خالی زیادی به حریف دادیم.

جو ورزشگاه گودیسون پارک
بله ولی ما نمی‌توانیم انرژی میزبان را در ورزشگاه خودش کنترل کنیم. من انتظار این جو را داشتم. مهم این است که ما باید کار خودمان را در زمین بکنیم و با عملکردمان جو ورزشگاه را تا حد امکان برگردانیم. در لحظاتی از بازی توانستیم این کار را بکنیم ولی در دیگر لحظات بازی اجازه دادیم کار به نفع آنها پیش برود.

از دست رفتن انضباط تیمی آرسنال در اواخر بازی
در 10 تا 15 دقیقه پایانی به خصوص بعد از تعویض‌ها ضربه‌های آزاد زیادی به حریف دادیم. ما دستپاچه شدیم و تصمیم‌های بدی گرفتیم و این دقیقا همان چیزی بود که آنها می‌خواستند.

درس‌هایی که آرسنال از این بازی می‌گیرد
من عاشق بازیکنان و کادر فنی‌ام هستم. می‌دانیم مسیر خیلی سختی در پیش داریم که پر از چالش خواهد بود. در مسیر ما سنگهای بزرگی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کنیم و راه خودمان را تا پایان ادامه بدهیم.