به گزارش "ورزش سه"، آرسنال به عنوان صدرنشین لیگ برتر امروز در هفته بیست و دوم لیگ برتر به گودیسون پارک رفت تا با اورتون دیدار کند.

اورتون که چند روز پیش شاهد اخراج سرمربی سابقش فرانک لمپارد و منصوب شدن شان دایش بود در مقابل صدرنشین قدرتمند لیگ برتر عالی ظاهر شد و با تک‌ گل تارکوفسکی سه امتیاز بسیار با ارزش از توپچی‌ها گرفت.

در لحظات پایانی مسابقه و د رحالی که آرسنالی‌ها با تمام قوا برای باز کردن دروازه اورتون حمله می‌کردند تنش در محوطه جریمه این تیم بالا بود و در همین حال بود که دو بازیکن از دو تیم، اولکساندر زینچنکو و نیل موپای، در حالی که هیچکدام صاحب توپ نشد با هم گلاویز شدند.

1798255
1798256

در حالی که عقربه‌های ساعت ورزشگاه گودیسون پارک شماره 90+5 را نشان می‌داد زینچنکو، دفاع چپ اوکراینی آرسنال، که برای افزایش فشار روی دروازه حریف پیش کشیده بود با نیل موپای، مهاجم فرانسوی اورتون، که برای کمک به خط دفاعی عقب آمده بود درگیر شدند. در حالی که این دو بازیکن مثل دو کشتی‌گیر با هم گلاویز شده بودند بازیکنان دیگر دو تیم هم وارد معرکه شدند تا گودیسون پارک لحظات پرتنشی را تجربه کند.

1798257

در نهایت بازیکنان دو تیم از هم جدا شدند و داور مسابقه به زینچنکو و موپای به دلیل شروع کردن این درگیری کارت زرد نشان داد.