به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر دیروز در مصاحبه‌ای طوفانی با سایت اتلتیک صحبت‌هایی مطرح کرد که به شدت خبرساز شده است.

نویر که در جریان تعطیلات خود در حال اسکی کردن دچار سانحه شد و به دلیل شکسته شدن پایش در حال حاضر نمی‌تواند برای بایرن مونیخ به میدان برود در این مصاحبه از تصمیم خود برای اسکی کردن در جریان تعطیلاتش دفاع کرد و درباره آن توضیح داد. او در بخشی جنجالی از مصاحبه از تصمیم بایرن مونیخ برای اخراج تونی تاپالوویچ، مربی دروازه‌بان‌های تیم، به شدت انتقاد کرد و آن را بی‌رحمانه‌ترین تصمیمی خواند که در زندگی فوتبالی خود دیده است.

1798654

بعد از واکنش‌های چند نفر از مدیران ارشد بایرن و اسطوره‌های باشگاه، امروز حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در گفت‌و‌گو با نشریه بیلد گفت: درد و ناراحتی نویر را می‌فهمد ولی از کاپیتان تیم انتظار داشت رفتار مسئولانه‌تری در پیش بگیرد.

حمیدزیچ به بیلد گفت: "این را درک می‌کنم که مانوئل شخصا آسیب دیده و ناراحت است. ولی من انتظار داشتم او رفتار دیگری نشان بدهد به خصوص با توجه به اینکه کاپیتان بایرن مونیخ است."

1798655

بایرن مونیخ بعد از مصدومیت نویر به سرعت برای پر کردن جای خالی او دست به کار شد و یان زومر، سنگربان مونشن‌گلادباخ، را با قراردادی 18 ماهه به خدمت گرفت. به نظر می‌رسد زومر تا زمان بازگشت مانوئل نویر دروازه‌بان اول باواریایی‌ها خواهد بود.