به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در حالی در هفته نوزدهم بوندسلیگا به خانه ولفسبورگ رفت که با پیروزی دیروز یونیون مقابل برلین موقتا به رتبه دوم جدول سقوط کرده بود و مصمم بود با پیروزی در بازی امشب بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

در حالی که کمتر از 10 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود بایرنی‌ها موفق شدند از حریف پیش بیفتند. کینگزلی کومان در سمت راست توپ را دریافت کرد و پاسی به درون محوطه جریمه برای توماس مولر ارسال کرد. توپ به مولر نرسید ولی کستیلز، سنگربان ولفسبورگ، نتوانست این پاس وینگر فرانسوی را مهار کند تا توپ وارد دروازه او بشود.

1798744
1798745

دو دقیقه بعد ولفسبورگ تا یک قدمی به تساوی کشاندن بازی پیش رفت. سانتر ویمر به سوانبرگ رسید ولی او در تلاش اول موفق نشد و اوتاویو هم شوتی به سمت دروازه بایرن شلیک کرد که دقیق نبود.

در دقیقه 14 کینگزلی کومان دومین گل خود را به ثمر رساند. کانسلو که اولین بازی خود در بوندس‌لیگا را به عنوان بازیکن فیکس با پیراهن بایرن مونیخ تجربه می‌کرد با ارسال یک پاس خوب توپ را به کومان رساند تا او با یک والی تماشایی دروازه ولفسبورگ را باز کند.

1798746
1798747

در حالی که بازی هنوز به دقیقه 20 نرسیده بود بایرن به گل سوم رسید تا شروعی خیره‌ کننده داشته باشد. این بار سانتر کیمیش از سمت چپ با پرش بلند توماس مولر همراه شد و ضربه سر او از سنگربان ولفسبورگ گذشت تا نتیجه 3-0 به سود بایرن بشود.

1798748
1798749

تنها سه دقیقه از دقیقه بیستم بازی گذشته بود که بایرن می‌توانست چهارمین گل را هم به ثمر برساند. کانسلو یک بار دیگر از سمت چپ سانتری تماشایی ارسال کرد ولی گورتزکا نتوانست به توپ رسیده و از فاصله شش قدمی دروازه ولفسبورگ را با ضربه سر باز کند.

در حالی که تنها یک دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود ولفسبورگ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. تغییرات کوواچ مثمرثمر بود و کامینسکی که یکی از این تعویض‌ها بود به گل رسید. او وارد محوطه جریمه بایرن شد و با یک حرکت یک دوی خوب با اوتاویو ضربه کات‌داری شلیک کرد تا زومر را تسلیم کند. نیمه اول با برتری 3-1 باواریایی‌ها به پایان رسید.

1798750

ولفسبورگ که از گلزنی در اواخر نیمه اول روحیه گرفته بود نیمه دوم را با حمله آغاز کرد و در دقیقه 52 فرصت خوبی به دست آورد. حرکت ترکیبی خوب باکو و ویمر می‌توانست دروازه بایرن را باز کند، اما یان زومر موفق عمل کرد تا دروازه‌اش بسته بماند.

دو دقیقه بعد بایرن 10 نفره شد. کیمیش که در نیمه اول به دلیل یک خطای بی‌دلیل و هل دادن بازیکن حریف کارت زرد گرفته بود در دقیقه 54 به دلیل سرنگون کردن آرنولد کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

1798751
1798752
1798753

اما این پایان بازی خوب باواریایی‌ها نبود. در دقیقه 72 بایرنِ ده‌ نفره موفق شد به گل چهارم دست پیدا کند. جمال موسیالا در جناح چپ صاحب توپ شد و با یک حرکت انفرادی تماشایی با عبور از سه یا چهار بازیکن ولفسبورگ شوتی به سمت دروازه این تیم شلیک کرده و چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند.

1798754
1798755

اما ولفسبورگی‌ها قصد تسلیم شدن نداشتند. در دقیقه 80 پاس خوبی در محوطه جریمه بایرن برای لوکاس نمچا ارسال شد که او نتوانست توپ را کنترل کند، اما ماتیاس سوانبرگ در محل حاضر بود تا با یک ضربه دروازه زومر را باز کند تا اختلاف به دو گل کاهش یابد.

1798756

چهار دقیقه بعد دروازه بایرن باز شد، اما داور گل را نپذیرفت تا ناگلزمان و شاگردانش نفس راحتی بکشند. شوت سرکش گرهارت به سقف دروازه بایرن دوخته شد، اما داور معتقد بود پیش از ضربه آخر ولفسبورگی‌ها مرتکب یک خطا شده‌اند. بعد از بررسی توسط VAR تصمیم داور برای اعلام خطای باکو روی گورتزکا تایید شد تا نتیجه بازی 4-2 به سود بایرن باقی بماند.

در نهایت بایرن مونیخ موفق شد این بازی پرگل و پرحادثه را با اختلاف دو گله به سود خود پایان دهد تا با یک امتیاز فاصله نسبت به یونیون برلین به صدر جدول بوندسلیگا برگردد.