به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب موفق شد ولفسبورگ را 4-2 شکست بدهد. گل سوم بایرن را توماس مولر با ضربه سر به ثمر رساند.

مولر 33 ساله دیشب چهارصد و بیست و هفتمین بازی خود را با پیراهن بایرن انجام داد و به رکورد گرد مولر رسید. توماس مولر و گرد مولر حالا مشترکاً رکوردار بیشترین بازی در تاریخ بایرن مونیخ هستند.

1798748

از این 427 مسابقه تعداد 307 مسابقه توماس مولر در بوندسلیگا بوده است. از این نظر تنها اولیور کان با 310 بازی در بوندسلیگا و مانوئل نویر با 322 بازی در بوندسلیگا رکوردی بهتر از مولر دارند، اما در تعداد کل بازی‌ها مولر به همراه هم‌اسمش گرد مولر رکوردداران تاریخ باشگاه هستند.

مولر در این بازی‌ها روی 301 گل بایرن مونیخ نقش مستقیم داشته است. او برای باواریایی‌ها 140 گل به ثمر رسانده و 161 پاس گل ساخته است.

در یک هفته گذشته این دومین بار است که توماس مولر نامش را در کتاب‌های رکورد بایرن ثبت می‌کند. او در جریان پیروزی مقابل ماینتس در جام حذفی هم شصت و سومین بازی‌اش در این رقابت را با پیراهن بایرن انجام داد تا در کنار سپ مایر رکوردار باشگاه باشد.

1799068

توماس مولر امروز در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که او را در کنار گرد مولر افسانه‌ای نشان می‌داد. توماس مولر در این پست نوشت: "اینکه در کنار این بازیکنان شگفت‌انگیز بایرن در چنین فهرستی هستم باعث افتخار است. قرار گرفتن نامم در کنار مهم‌ترین کسی که در باشگاه ما بازی کرده فوق‌العاده است".