سرمربی لیورپول در مورد دلیل شکست تیمش برابر اینتر توضیح داده است. 

یورگن کلوپ از شکست لیورپول مقابل اینتر می گوید.

طرفداری | لیورپول در جریان دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر شکست خورد اما در مجموع با پیروزی 2-1، به یک چهارم نهایی رسید. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در خصوص این دیدار طی مصاحبه اش گفت:

سختی هایی که در دیدار امشب با آنها رو به رو شدیم، بسیار به چیزی که انتظارش را داشتیم نزدیک بودند. اینتر واقعا تیم خوبی است و آماده شده تا در چنین بازی هایی شرکت کند. بدون این که بازی درخشانی ارائه دهیم، موقعیت های گلزنی خیلی خوبی داشتیم. این که اینتر طی دو بازی یک پیروزی از آن خودش کرد و در نهایت ما به مرحله بعد صعود کردیم هیچ مشکلی ندارد. می توانستیم مقابل این تیم، تیمی که زندگی را برایتان دشوار می سازد بهتر از این هم عمل کنیم. 

 بازی جالبی بود، البته ما در آن شکست خوردیم و طبیعتا این اصلا نتیجه جالبی نیست، اینجا نیامده بودیم که یک شکست خانگی تجربه کنیم. احترام فراوان برای اینتر، تیمی که ما را شدیدا به دردسر انداخت. اگر امشب از موقعیت‌هایمان استفاده می کردیم، بازی را می‌بردیم. در هر صورت این گونه نشد اما به مرحله بعد صعود کردیم و این مهم است. 

 مقابل اینتر باید بیش از حد حرکت کنید و پاسکاری زیادی انجام دهید. البته که این کار انجام دادیم اما شاید کافی نبود. به اندازه کافی باهوش نبودیم. در چالش ها و دوئل ها هم قوی ظاهر نشدیم. توپ های ساده را از دست می دادیم و البته که رخ دادن چنین اتفاقی محتمل است. گگن پرسینگ خوبی را اجرا نکردیم.