لائوتارو مارتینز از اخراج الکسیس سانچز ناراحت بود و گفت در چنین سطحی از مسابقات، همین جزئیات تفاوت را رقم می زند. 

اینتر با وجود پیروزی 1-0 در آنفیلد، با توجه به شکست 2-0 در سن سیرو از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. امشب نراتزوری با گل زیبای لائوتارو مارتینز به بازی برگشته بود اما بلافاصله الکسیس سانچز با یک تکل ناشیانه کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. نیکولو بارلا هم در مرحله گروهی مقابل رئال مادرید اخراج شده بود و 2 بازی مقابل لیورپول را از دست داد. لائوتارو مارتینز در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما کاری را که می خواستیم، انجام دادیم. میل به صعود داشتیم و در یک زمین سخت، اشتیاق و انگیزه زیادی از خودمان نشان دادیم. تاسف آور است که 10 نفره شدیم زیرا چنین چیزهایی تفاوت را رقم می زند. باید به سرعت به جلو نگاه کنیم. از لیگ قهرمانان حذف شده ایم، در کوپا ایتالیا حضور داریم و باید در سری آ هم بهترین عملکرد را نشان دهیم. باید از این اشتباهات درس بگیریم و پیشرفت کنیم. 

برای من مهم بود که دوباره در بین گلزنان قرار بگیرم. من می خواهم همه چیزم را برای این باشگاه و هم تیمی هایم بدهم. بار دیگر نشان دادیم تیم خوبی هستیم اما باید در جزئیات پیشرفت کنیم. همین اتفاق در مادرید هم رخ داد و وقتی 10 نفره می شوید، در این سطح شرایط واقعا سخت می شود.