توماس مولر به تمجید از عملکرد بایرن مونیخ و روبرت لواندوفسکی پس از بازی مقابل سالزبورگ پرداخته است

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی، بایرن مونیخ امشب با نتیجه 7 بر 1 سالزبورگ را در آلیانتس آرنا در هم کوبید و در نهایت با مجموع نتیجه 8 بر 2 به مرحله یک چهارم صعود کرد. حال توماس مولر پس از پایان بازی به تمجید از عملکردشان پرداخته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، توماس مولر که در این بازی که موفق به ثمر رساندن 2 گل و ثبت 1 پاس گل شد، عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت. حال  او در مصاحبه‌ای در مورد اهمیت این مسابقه و عملکرد درخشان لواندوفسکی نیز صحبت کرده است. توماس مولر در مورد پیروزی پر‌گل بایرن مونیخ مقابل سالزبورگ گفت:

هیچ سردرگمی قبل از بازی برای ما وجود نداشت. همه به اهمیت این بازی آگاه بودند. تساوی 1 بر 1 در بازی اول را به سختی ‌می‌توان یک فاجعه در نظر گرفت اما نتیجه بزرگی هم نبود. در این بازی نیز ما بعد از 5 دقیقه می‌توانستیم گل بخوریم، اما با این حال در کل ما بهتر بودیم.

 توماس مولر در مورد روبرت لواندوفسکی:

 او خودش پنالتی‌ها را به دست آورد و آن‌ها را با اطمینان تبدیل به گل کرد. لوا بازیکنی است که باید از او در زمین حمایت کنید. دفاع در برابرش دشوار است و او بازی فیزیکی را دوست دارم. ما امروز بیشتر او را در جریان بازی قرار دادیم.

 گفتنی است با 2 گلی که مولر امشب به ثمر رساند، این بازیکن با پشت سر گذاشتن تیری آنری (50 گل) به هفتمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با 52 گل تبدیل شد. نفر ششم رود فن نیلستروی با 56 گل است که انتظار می‌رود توماس مولر روزی جای او را نیز بگیرد.