سیمونه اینزاگی، اخراج الکسیس سانچز پس از گل اول اینتر را بدترین اتفاق ممکن برای تیمش عنوان کرد.

دیدار برگشت لیورپول و اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 با برتری 1-0 نراتزوری به پایان رسید اما لیورپول در مجموع با برد 2-1 راهی مرحله بعدی شد. سیمونه اینزاگی پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی نراتزوری در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

با تمام قدرت خود به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم و سپس به لیورپول برخورد کردیم؛ تیمی که در کنار منچسترسیتی و بایرن مونیخ، بهترین تیم های حال حاضر فوتبال اروپا هستند. مقابل لیورپول هم با تمام وجود مبارزه کردیم.

دو بازی بسیار خوب مقابل حریفی فوق العاده داشتیم و فکر می کنم تاوان 15 دقیقه پایانی بازی رفت را پرداخت کردیم. فکر می‌کنم تا دقیقه 75 بازی اول، شایسته چیزهای بیشتری بودیم، سپس یک کرنر به حریف دادیم و یک گل بد خوردیم. گل دوم هم واقعاً ما را نابود کرد.

ما به آنفیلد آمدیم تا بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و می خواستیم مقابل یک تیم عالی با موفقیت از زمین خارج شویم. در بهترین مقطع بازی برای ما و بدترین زمان برای آنها، الکسیس سانچز اخراج شد. از نظر زمان اخراج، واقعا در بدترین لحظه ممکن بود. از تعویض نکردن سانچز پشیمان نیستم چون در آن لحظات به او در زمین نیاز داشتم. در چنین شبی که به گل دوم نیاز داشتیم، قرار نبود سانچز تعویض شود.

پس از اخراج سانچز به فکر گل دوم بودیم و نمی خواستیم برد 1-0 را حفظ کنیم. می خواستیم بازی را کنترل کرده و در دقایق پایانی، شانس خود را روی ضربات آزاد امتحان کنیم. به نظرم این تنها راهی بود که با یک بازیکن کمتر می توانستیم تا پایان امیدوار بمانیم. از اخراج سانچز حسرت می خوریم چون پس از گل، لیورپول کاملاً خطر را حس کرد و واقعا متزلزل شده بود.