وینگر جوان رئال مادرید معتقد است در مقایسه با بازیکنانی نظیر مودریچ، بنزما و کروس ستاره محسوب نمی شود.

وینیسیوس جونیور می گوید از درخشش در مسابقات این فصل خوشحال است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی جوان رئال مادرید در مسابقات این فصل عملکرد خوبی داشته و بالاخره توانسته منتقدانش را ساکت کند. با این وجود این بازیکن 21 ساله معتقد است هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرد. او در این باره گفت:

خودم را یک ستاره نمی دانم. رختکن این باشگاه پر از بازیکنانی است که فاتح لیگ قهرمانان و هر جام قهرمانی دیگر شده اند. من ستاره نیستم. ستاره بازیکنانی نظیر مارسلو، کاسمیرو، مودریچ، ناچو، کروس، بنزما و... هستند. من در کنار این بازیکنان ستاره محسوب نمی شوم. بیشتر بازیکنی هستم که دارد از آنها یادگیری می کند.

وینیسیوس حضور کارلو آنچلوتی را یکی از دلایل مهم درخشش در فصل جاری عنوان کرد و گفت:

 به نظرم هر بار از مربی در مورد من سوال می کنند او به خوبی توضیح داده است. آنچلوتی توصیه های زیادی به من می کند و شاید مهم ترین آنها این بود که گفت هنگام گرفتن تصمیم درست خونسرد بمانم. فکر نمی کردم بتوانم سرعتم را با نحوه بازی کردنم مخلوط کنم و در عین حال خونسرد باشم اما مربی به من یاد داد که این اتفاق امکان پذیر است. آنچلوتی کنترل کاملی روی کلیات بازی و همچنین جزئیات دارد. تمرین زیر نظر او به این معنی است که هر روز یک یا چند درس جدید می گیرید.