به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه جنجالی مانوئل نویر و انتقادهای تند او از بایرن مونیخ نه تنها مدیران باشگاه، بلکه یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، را به شدت از کاپیتان تیم‌شان عصبانی کرده بود.

بر اساس گزارش‌ها در آلمان نویر و ناگلزمان در دیداری خصوصی با هم صحبت کرده‌اند. باشگاه بایرن مونیخ با تایید این جلسه از آن به عنوان اولین قدم‌ها برای آشتی کاپیتان و سرمربی تیم یاد کرد.

1800388

روزنامه بیلد در گزارشی با اشاره به این دیدار می‌گوید حالا که سوءتفاهم‌ها برطرف شده هیچ مانعی برای ادامه همکاری حرفه‌ای وجود ندارد.

مانوئل نویر که دروازه‌بان و کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان است در مصاحبه خود با زوددویچه زایتونگ و اتلتیک به انتقاد از مدیران بایرن مونیخ پرداخت و به دلیل اخراج مربی دروازه‌بان‌های تیم آنها را سرزنش کرد. تونی تاپالوویچ علاوه بر فعالیت به عنوان مربی دروازه‌بان‌های بایرن دوست صمیمی نویر بود.

این مصاحبه مدیران بایرن مونیخ را به شدت عصبانی کرد و همه آنها از اولیور کان گرفته تا حسن صالح حمیدزیچ به آن واکنش نشان دادند. حمیدزیچ در مصاحبه‌اش نویر را خطاب قرار داد و گفت انتظار داشته او به عنوان کاپیتان تیم مسئولیت‌پذیر باشد.