بازگشت علیرضا بیرانوند از محرومیت بهترین خبر برای سرخ پوشان تهرانی است

رفع محرومیت علیرضا بیرانوند در اوج جدال بالانشین های جدول، بهترین خبر برای پرسپولیسی هاست.

به گزارش طرفداری، غیبت علیرضا بیرانوند باعث تنبیه پرسپولیسی ها شد. شاگردان یحیی اگرچه در آبادان با یک پیروزی خفیف سه امتیاز کامل را کسب کردند اما ضعف آن ها در چارچوب دروازه مشهود بود.

احمد گوهری دروازه بان دوم پرسپولیس که در غیاب بیرانوند محروم، در ترکیب اصلی قرار گرفت در همان دقایق ابتدایی دروازه یک گل دریافت کرد که خیلی از کارشناسان معتقدند اگر بیرو درون دروازه بود این گل زده نمی شد. چسبیدن گوهری به خط دروازه یکی از مشکلات همیشگی اوست که هنوز هم برطرف نشده و همین موضوع باعث شد تا روی ارسال حسین سنگرگیر در دقیقه 8 و ضربه نهایی فردین یوسفی خط دفاعی و گوهری کاملا جا بمانند و اولین گل بازی توسط نفتی ها شکل بگیرد.

اگرچه گوهری در ادامه بازی و چند دقیقه بعد روی شوت ناگهانی و فوق العاده طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه واکنش خوبی داشت اما در مجموع ناکارآمدی او روی ارسال ها و همین طور ضعف آشکار او در بازی با پا که به نظر می رسد بیشتر از این که فنی باشد به مسائل روحی ربط دارد، باعث شد تا در طول 90 دقیقه پرسپولیس آن اطمینان خاطر همیشگی را در چارچوب دروازه اش نداشته باشد.

حال با پایان محرومیت یک جلسه ای بیرانوند، سرخ پوشان تهرانی از بازی بعد (مقابل هوادار) با اطمینانی که به واکنش های بیرو دارند، قطعا با اطمینان خاطر بیشتری در حملات شرکت خواهند کرد.