به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از 19 بازی و با یک امتیاز بیشتر از یونیون برلین صدرنشین بوندسلیگاست و فردا باید در آلیانز آرنا به مصاف تیم پانزدهم جدول یعنی بوخوم برود. پیروزی در این بازی قبل از رویارویی برابر پی‌اس‌جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، اهمیت خاصی برای مونیخی‌ها دارد.

1800481

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت: «بوخوم با پرس بسیار بالایی بازی می‌کند. آنها می‌خواهند با وینگرهای سریع خود به ما ضربه بزنند و احتمالا فردا همه توانشان را برابر ما خواهند گذاشت. این سبک بازی آنهاست و باید قدرت و فشار بازی این تیم را محدود کنیم.»

ناگلزمان در مورد اهمیت بازی فردا قبل از بازی سه‌شنبه برابر پی‌اس‌جی گفت: «ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم. بازی با بوخوم بازی مهمی است و نتیجه همیشه روی بازی بعدی حتی در لیگ قهرمانان اروپا تأثیر می‌گذارد. نتیجه بازی فردای ما می‌تواند عملکرد ما در بازی برابر پاریس را تحت تأثیر قرار دهد.»

ناگلزمان درباره ملاقاتش با نویر گفت: «این ملاقات به خاطر مصاحبه اخیر نویر و انتقادش از اخراج مربی دروازه‌بان‌ها نبود. هر چیزی که با بازیکنانم صحبت می‌کنم در داخل باقی می‌ماند. از شما می‌خواهم که اجازه دهید موضوع همین جا مختومه شود. مانوئل در حال ریکاوری است و ما هم از او حمایت می‌کنیم.»

1798747

ناگلزمان در مورد کاپیتان تیم گفت: «مانوئل نویر در حال حاضر کاپیتان تیم است. قبل از هر فصل، من با همکارانم در مورد کاپیتان اول تیم تصمیم خواهم گرفت و هنوز تا فصل بعد اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد.»

ناگلزمان در مورد تردیدها در مورد رسیدن کیلیان امباپه و مسی برای بازی سه‌شنبه گفت: «فشار زیادی روی هر دو تیم وجود دارد. پاری‌سن‌ژرمن با مسی و امباپه قطعا تیم بهتری است؛ اما آنها جایگزین‌های خوبی نیز دارند. پی‌اس‌جی تیم کاملی است و ما برای هر سناریویی آماده‌ایم.»

ناگلزمان در مورد واکنش به اظهارات هفته قبلش (من فکر نمی‌کنم امباپه بازی را از دست بدهد) گفت: «حملات زیادی به من شد و یکی-دو تا نبودند. از حرف من بد برداشت کردند و طبیعی است که بگویند ناگلزمان دیگر چه احمقی است. منظور من این بود که خودمان را به نحوی آماده بازی خواهیم کرد انگار امباپه در میدان خواهد بود.»

ناگلزمن درباره شایعه علاقه رئال به جذب کینگزلی کومان گفت: «کینگزلی بازیکن بسیار مهمی برای بایرن مونیخ است. او بازیکن و شخصیتی استثنایی است. به همین دلیل به عنوان مربی تیم می‌گویم که فروش او منطقی نیست.»