به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در هفته بیستم بوندس‌لیگا در خانه‌اش آلیانز آرنا میزبان بوخوم بود. 
شاگردان یولیان ناگلزمان یکشنبه هفته پیش در بازی خارج از خانه به مصاف ولفسبورگ رفتند و موفق شدند با کسب پیروزی 4-2 از یونیون برلین سبقت بگیرند و به صدر جدول بوندس‌لیگا برگردند. بازی امشب فرصتی برای بایرن مونیخ بود تا صدرنشینی‌اش را محکم‌تر کند. باواریایی‌ها می‌دانستند در صورت پیروزی مقابل بوخوم، یونیون برلین این هفته به آنها نخواهد رسید.

بایرن که در خانه‌اش به میدان رفته بود بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 16 کانسلو، خرید جدید باواریایی‌ها، یک شوت برگشتی هم‌تیمی‌هایش را جمع کرد و از سمت چپ سانتری روی دروازه برای چوپو موتینگ فرستاد. اما او که از طرف مدافعان بوخوم تحت فشار بود ضربه سرش را به کنار دروازه این تیم فرستاد.

در ادامه حملات بایرن، سانه پاس به عقبی برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد که با اشتباه ریمان در محوطه جریمه در اختیار گنابری قرار گرفت. اما شوت این ستاره بایرن قدرت لازم را نداشت و سنگربان بوخوم موفق به مهار آن شد.

بایرنی‌ها در نهایت در دقیقه 41 موفق شدند به گلی که در این نیمه شایستگی آن را داشتند برسند. در میانه زمین یانکو از بوخوم توپ را از دست داد و عملا به توماس مولر تقدیم کرد. مولر که متوجه شد دروازه‌بان بوخوم، ریمان، تا مرز محوطه جریمه این تیم جلو آمده موفق شد توپ را از او عبور داده و اولین گل بایرن را به ثمر برساند.

1800753
1800754

درحالی‌که تنها یک دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود، بایرن به گل دوم نزدیک شد. کرنر ارسالی گنابری از سمت راست را دلیخت با ضربه سر به طرف دروازه ریمان فرستاد و او تنها توانست با کف دست توپ را دفع کند. گورتزکا اما از راه رسید و با شیرجه ضربه سری به توپ زد که از کنار دروازه بوخوم بیرون رفت. نیمه اول با برتری 1-0 بایرن به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم اولین موقعیت خطرناک را بازیکنان بوخوم خلق کردند. بوخوم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ارسال استوگر در شلوغی محوطه جریمه بایرن به هوفهمان رسید و ضربه سر پرقدرت او می‌رفت وارد دروازه شود که زومر موفق شد توپ را از بالای دروازه به کرنر بفرستد.

اما در دقیقه 64 بایرن موفق شد به گل برسد. کینگزلی کومان پاس جمال موسیالا را در سمت راست محوطه جریمه بوخوم دریافت کرد و توپ را از بین پاهای دروازه‌بان این تیم عبور داد تا اختلاف به دو گل افزایش یابد.

1800756
1800757

هشت دقیقه بعد، گنابری در محوطه جریمه بوخوم توسط یانکو سرنگون شد و داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. خود گنابری پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای به گوشه سمت راست دروازه موفق شد اختلاف را به سه گل برساند.

1800758
1800759

درحالی‌که شش دقیقه به پایان وقت‌های قانونی باقی مانده بود، بایرن مونیخ تا آستانه به ثمر رساندن گل چهارم پیش رفت. هم ابراهیموویچ و هم ماتیس تل از فاصله نزدیک نتوانستند دروازه ریمان را باز کنند و در نهایت توپ از روی خط دروازه بوخوم دفع شد.

بازی در نهایت با پیروزی 3-0 باواریایی‌ها به پایان رسید تا شاگردان ناگلزمان 43 امتیازی شده و صدرنشینی‌شان را در جدول بوندس‌لیگا تثبیت کنند.