به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در خانه‌اش بوخوم را 3-0 شکست داد تا در آستانه بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی روحیه‌بخش به دست بیاورد.

باواریایی‌ها نیمه اول را با گل توماس مولر با برتری 1-0 به پایان بردند. شاگردان ناگلزمان در نیمه دوم با چند تعویض عملکرد بهتری داشتند و در این نیمه هم توسط کینگزلی کومان و سرژ گنابری به گل رسیدند تا در نهایت با برتری سه گله به کارشان در این بازی پایان دهند.

1800794

ناگلزمان از عملکرد تیمش در بخش عمده نیمه اول راضی نبود و به خبرنگاران گفت:" ما می‌توانستیم در همان 6 دقیقه اول توسط لئون گورتزکا و جمال موسیالا به گل برسیم و 2-0 جلو بیفتیم. ولی بعد از این چند دقیقه خوب نبودیم.

سرمربی بایرن در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره علت بهتر شدن عملکرد این تیم در نیمه دوم گفت:" در نیمه دوم تعویض‌هایی که انجام دادیم خون جدیدی به رگهای تیم تزریق کرد. کینگ، آری، ماتیس، بلایند و دیویس همه امروز عالی بودند. به نظرم شایسته این پیروزی بودیم".

ناگلزمان درباره بازی بزرگ مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا گفت:" ما سعی می‌کنیم پیروز بشویم و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. اینکه در چند هفته قبلی چه نتایجی به دست آمده برای بازی روز سه‌شنبه هیچ اهمیتی نخواهد داشت. لیگ قهرمانان رقابت متفاوتی است.