گویا عملکرد ضعیف پاری سن ژرمن در نیمه اول بازی مقابل موناکو، فراتر از حد تحمل لوییس کامپوس بوده است

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ 1، پاری سن ژرمن در خانه موناکو با نتیجه 3-1 شکست خورد. پاریسی‌ها شاید اکنون در صدر جدول قرار داشته باشند اما نشانه‌هایی از وجود استرس در بین هواداران و کارکنان این باشگاه نمایان شده است.

طرفداری | به گزارش رادیو مونته کارلو، لوییس کامپوس مشاور ورزشی پاری سن ژرمن پس از آنکه این تیم در نیمه اول سه گل از موناکو دریافت کرد، در بین دو نیمه بازی در تونل استادیوم لوییس دوم به برخی بازیکنان این تیم فحاشی کرده است. پاری سن ژرمن سه روز قبل از بازی مهمش مقابل بایرن مونیخ در استادیوم پارک دو پرنس دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و پس از حذف کوپ ده فرانس با شکست 2-1 مقابل مارسی، اکنون نیز متحمل این شکست در این بازی مهم مقابل موناکو شدند. شرایطی که باعث شده روحیه ضعیفی در کمپ پاریسی‌ها حکمفرما باشد.

لوییس کامپوس که از این عملکرد تیمش بسیار عصبانی است، هنگام بازگشت بازیکنان به رختکن به برخی‌شان فحاشی کرده است. با این حال گویا این عمل کامپوس در نیمه دوم تاثیرش را گذاشت و پاری سن ژرمن عملکردی بهتر را از خود به نمایش گذاشت، هر چند که برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز کافی نبود. کامپوس پس از شکست مقابل مارسی، تصمیم گرفته بود بازیکنان را زیاد تحت فشار قرار ندهد اما در جریان این بازی، نظرش را تغییر داد. همچنین به نظر می‌رسد ناراضایتی هواداران از کریستوف گالتیه افزایش پیدا کرده و این مربی نیز تحت فشار قرار دارد.