پرسپولیس در اندیشه کسب یک برد دیگر مقابل نفت آبادان است

تیم های پرسپولیس و هوادار تهران در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پرسپولیس در دیدار رفت برابر تیم هوادار تهران با ارائه یکی از بهترین بازیهای دور رفت خود با نتیجه 3-1 برنده شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در صورت برد برابر تیم هوادار تهران، از این تیم در مسابقات لیگ برتر شش امتیاز خواهد گرفت و دومین تیمی خواهد بود که شش امتیاز به تیم پرسپولیس در لیگ امسال داده است.

پرسپولیس که در هفته گذشته برابر تیم نفت آبادان 2-1 برنده شده و اولین حریف شش امتیازی خود را در لیگ امسال پشت سرگذاشت، حالا قصد دارد همان کاری را با هوادار تهران بکند که با نفت آبادان کرده بود.

پرسپولیس در بازی رفت برابر نفت آبادان 2-0 برنده شد و بازی برگشت را برابر این تیم 2-1 برد تا شش امتیاز از این تیم بگیرد در حالی که در بازیهای امسال سرخ ها که رفت و برگشت برگزار شده، پرسپولیس 4 امتیاز از ذوب آهن و آلومینیوم و یک امتیاز از فولاد گرفته بود و حالا با دریافت 6 امتیاز از تیم نفت آبادان روحیه بالایی گرفته است.

باید دید شاگردان بسیار سخت کوش ساکت الهامی موفق خواهند شد برابر تیم پرسپولیس موفق باشند یا این که مثل آبادانی ها پرسپولیس را شش امتیازی خواهند کرد.