به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل باید سه‌شنبه شب در پارک دو پرنس در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن به میدان برود.
پی اس جی هفته گذشته در دیدار برابر مارسی در جام حذفی فرانسه شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد و شنبه شب نیز تیم بازنده میدان برابر موناکو بود و همین باعث شده که بسیاری بایرن را برنده این بازی بدانند. 
دی‌لیخت در گفتگو با اسپورت وان درباره این بازی اظهار داشت: «ما با احساس خوبی به پاریس خواهیم رفت. این واقعیت که پی اس جی در چند بازی اخیر نتوانسته برنده میدان باشد لزوما به این معنا نیست که آنها در شرایط خوبی نیستند و نمی‌توانند برای ما دردسرساز شوند.»

1801285

او با اشاره به اهمیت حضور بازیکنان بزرگ در ترکیب این تیم اضافه کرد: «پاری سن ژرمن بازیکنان فوق العاده‌ای دارد که در کلاس جهانی هستند و می‌توانند بازی را در عرض یک ثانیه تغییر دهند. منتظر هستیم که آنها بازی بسیار خوبی را برابر بایرن به نمایش بگذارند. این لیگ قهرمانان است و بازی بسیار مهمی است. ما بهترین فوتبال‌مان را ارائه می‌کنیم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا آنها را شکست دهیم.»
این مدافع هلندی در پاسخ به این سوال که آیا برای رویارویی با نیمار، کیلیان امباپه و لیونل مسی آماده است گفت:« همه می‌دانند که این بازیکنان چه توانایی‌هایی دارند و از چه کیفیتی برخوردار هستند. بنابراین من هم نیازی ندارم که فیلم بازی آنها را تماشا کنم. فقط باید تا جایی که می‌توانم متمرکز باشم. باید برای متوقف کردن آنها در بهترین شرایط ممکن باشید.»