به گزارش "ورزش سه"، میلاد بدرقه بعد از شکست پیکان مقابل استقلال درباره صحنه‌ای که توپ در محوطه جریمه به دستش خورد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت، گفت:  نه پنالتی نبود، چون دستم بسته بود که داور بخواهد پنالتی بگیرد. آقای حیدری آن صحنه را خوب قضاوت کرد. مربیان تیم حریف از دقیقه یک می‌خواستند داور را تحت تاثیر قرار بدهند. از دقیقه یک خیلی شلوغ کاری می‌کردند و صحنه‌ای نبود که بخواهد پنالتی بگیرد.

او درباره جایگاه نه چندان خوب پیکان در جدول لیگ بیان کرد: همانطور که خودتان می‌دانید امتیازات در جدول نزدیک است. پیکان یک تیم خیلی جوان است که بازی به بازی جلو می‌رویم. با توجه به هزینه هایی که انجام شده و بازیکنانی که هر سال به لیگ ایران معرفی می‌کند، تا الان کار بزرگی کرده ایم. البته هنوز 10 بازی باقیمانده است. روبه جلو هستیم و انشاالله شرایط بهتری رقم بخورد.

مدافع پیکان درباره اتفاقات کنار زمین با استقلال تاکید کرد: ما داخل زمین بودیم و نشنیدیم، اما مثل اینکه کادرفنی حریف به کادر ما به اسپانیایی و پرتغالی فحاشی کرده بودند.

بدرقه در پایان افزود: در فوتبال به هر حال یکسری اصطلاحات وجود دارد. برخی مربیان هم با مربیان خارجی سابقه کار دارند و برخی فحاشی ها هست که فراگیر است و متوجه می‌شوند.