به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در ۷ دیدار اخیرشان تنها یک پیروزی داشتند، امشب موفق شدند با ارائه نمایشی خوب، با گل‌های محمد صلاح و کودی خاکپو، رقیب همشهری را شکست بدهند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 بود که لیورپول صاحب یک ضربه آزاد شد اما شوت محمد صلاح به دیوار دفاعی اورتون برخورد کرد.
در ادامه این لیورپولی‌ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 17، روی ارسال داروین نونیز، این خاکپو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه اورتون پیدا نکرد.
برتری لیورپول ادامه داشت و بازیکنان اورتون هم تلاش می کردند که روی ضدحملات خطرساز شوند. در دقیقه 30 این ادریسا گه‌یه بود که پشت محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه آلیسون به بیرون رفت.
تیم میهمان برای دقایقی پیش کشید و در دقیقه 35، چیزی نمانده بود که روی یک ضربه کرنر، جیمز تارکوفسکی دروازه لیورپول را باز کند اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد و روی همین توپ برگشتی، این لیورپول بود که به گل رسید. ضدحمله سریعی که داروین نونیز آغاز کرد، با یک پاس خوب برای محمد صلاح همراه شد و با خروج اشتباه جوردن پیکفورد، ستاره مصری لیورپول به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

1801589
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده این نیمه، این تیم می توانست به گل دوم برسد اما ضربات داروین نونیز و جو گومز راهی به چهارچوب پیدا نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. حرکت خوب اندی رابرتسون از سمت چپ و انتقال خوب بازی به سمت راست، با ارسال ترنت الکساندر آرنولد به به دهانه دروازه همراه شد و کودی خاکپو که روی تیر دوم جاگیری کرده بود، با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

1801590
تیم میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و این فضا را برای ضدحملات سریع لیورپول فراهم کرد. در دقیقه 58، روی حرکت خوب صلاح از سمت راست، یک موقعیت خوب برای نونیز ایجاد شد ولی ضربه او را پیکفورد دفع کرد.
چهار دقیقه بعد، این بار روی حرکت خوب خاکپو، بار دیگر نونیز درون محوطه جریمه اورتون صاحب موقعیت شد ولی باز هم ضربه او از کنار دروازه میهمان به بیرون رفت.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، فشار بازیکنان اورتون بیشتر می شد و در دقیقه 81 بود که همه چیز برای رسیدن این تیم به گل اول فراهم بود ولی ضربه سر تام دیویس روی ارسال الکس ایووبی، از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.
در دقایق پایانی بازی کمی به خشونت کشیده شد و بازیکنان حریف با هم درگیری پیدا کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و لیورپول با نتیجه 2-0 پیروز شد تا با 32 امتیاز، بالاتر از چلسی در رتبه نهم جدول جای بگیرد.