ریاست باشگاه پاری سن ژرمن پس از حذف ناباورانه دیگری از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد. 

پس از شکست ۳-۱ پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف این تیم از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، آتش خشم ناصر الخلیفی دامن تیم داوری مسابقه را گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از Movistar، قضیه از این قرار است که پاریسی‌ها به صحنه گل اول رئال مادرید معترض هستند و همان طور که مائوریسیو پوچتینو در مصاحبه پس از بازی گفت، معتقدند که کریم بنزما روی جانلوییجی دوناروما مرتکب خطا شده است. اینک به گفته مونیکا مارشانت خبرنگار مویستار، ناصر الخلیفی پس از این مسابقه صحنه زننده‌ای را در تونل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خلق کرد. گویا مالک PSG فریادزنان وارد تونل ورزشگاه شد و به دنبال تیم داوری مسابقه بود. گفته می‌شود حتی برخوردهایی فیزیکی هم در این راستا بین حضار ایجاد شد. 

منبع دیگری (El Partidazo de COPE) مدعی است که بازیکنان پاری سن ژرمن و لئوناردو نیز در این جریان ناصر الخلیفی را همراهی می‌کردند. شدت مشاجرات به حدی بود که دنی ماکلی قاضی هلندی مسابقه و دستیارانش، خواستار حفاظت نیروهای امنیتی از خود شدند. از بخت بد پاریسی‌ها، دوربین باشگاه رئال مادرید در همان لحظات در حال ضبط وقایع پشت صحنه بود و بنابر گزارش‌ها، صحنه‌های مرتبط با این درگیری‌ها ضبط شده است.