مقاومت تاتنهام در فروش هری کین به رقبای لیگ برتری خود، دست بالاتر را در این رقابت به بایرن مونیخ می‌دهد

با جدایی روبرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ هیچ جایگزینی برای او در پست مهاجم نوک به خدمت نگرفت و ترجیح دادند در این فصل با اریک ماکسیم چوپوموتینگ ادامه دهند. هر چند به نظر می‌رسد باواریایی‌ها برای فصل آینده خود برنامه‌های دیگری داشته باشند.

طرفداری | به گزارش بیلد، در داخل بایرن مونیخ این نظر را دارند که هیچ مهاجم بین المللی دیگری مانند هری کین که مناسب این باشگاه باشد در حال حاضر در دسترس نیست. باواریایی‌ها امیدوارند که کین هر چه زودتر تصمیمش را درباره تمدید قرارداد با تاتنهام بگیرد. اگر اسپرز قصد فروش کاپیتان خود را داشته باشد، مصمم است تا ستاره خود را به حریفی در لیگ برتر ندهد و این دست بالاتر را به بایرن می‌دهد. همچنین اگر کین تصمیم بگیرد تا پایان قراردادش در لندن بماند، بایرن در سال 2024 به صورت رایگان او را به خدمت خواهد گرفت.

  • همچنین بخوانید: ممانعت تاتنهام از پیوستن هری کین به رقبای لیگ برتری

نظر منفی مدیران نسبت به جذب راندل کولو موانی

بایرن مونیخ با آنالیز سبک بازی راندال کولو موانی به این نتیجه رسیده که اگرچه او بازیکن خوب و سریعی است و مهارت بالایی برای کنترل توپ دارد اما همچنین به فضای زیادی نیز نیاز دارد. بنابراین در بایرن و مقابل دفاع‌های عمیق حریفان، او کاری از پیش نخواهد برد. همچنین، کولو موانی تا سال 2027 با آینتراخت فرانکفورت قرارداد دارد و هزینه بالای جذب او باعث می‌شود تا از برنامه‌های بایرن خارج شود. کولو موانی در حال سپری کردن یکی از درخشان‌ترین فصل‌هایش است و تاکنون در تمامی رقابت‌ها برای آینتراخت، آمار 14 گل و 14 پاس گل را از خود به جا گذاشته است.

  • بیش‌تر بخوانید: مبلغ درخواستی آینتراخت فرانکفورت برای فروش راندل کولو موانی: ۱۰۰ میلیون یورو

​​​​​​​باواریایی‌ها در رویای جذب مارکوس رشفورد

در ادامه گزارش بیلد، حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ، مارکوس رشفورد را زیر نظر دارد. بایرن می‌داند که منچستریونایتد بند تمدید قرارداد رشفورد تا سال 2024 را فعال کرده است. باواریایی‌ها به رشفورد علاقه دارند اما همچنین می‌دانند که هیچ شانسی برای جذب این ستاره انگلیسی ندارند. مگر آنکه او بازیکن آزاد شود و بتوانند در یک انتقال رایگان، او را به خدمت بگیرند. رشفورد در این فصل زیر نظر اریک تن هاخ عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و تا اینجای فصل در تمامی رقابت‌ها برای شیاطین سرخ آمار 21 گل و 8 پاس گل را از خود ثبت کرده است.