به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با وجود اینکه در نیمه اول دیدار با ذوب‌آهن حملات پرشماری انجام دادند و سه بار هم تیرک دروازه حریف‌شان را به لرزه درآوردند، با شکست یک بر صفر به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم نمایش هجومی آنها بالاخره نتیجه داد و یک ارسال تماشایی از میلاد زکی‌پور این تیم را به گل اول رساند.

میلاد زکی‌پور که عملکردش در این فصل مورد انتظار سپاهانی‌ها بوده و توانسته با نمایش خوب در سمت چپ خط دفاعی این تیم، امید نورافکن را یک خط جلو ببرد و تبدیل به یک هافبک کند، دیروز هم در دربی اصفهان تاثیرگذار ظاهر شد و عملکردش در بازگشت دو گله و کسب پیروزی برابر ذوب به چشم آمد.

مدافع چپ سپاهان که در نیمه اول دیدار مقابل ذوب‌آهن یک شوت خطرناک زد و توپ با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی عبور کرد، در دقیقه ۵۰ با نفوذ از جناح چپ و یک ارسال دقیق روی سر شهریار مغانلو، این مهاجم را در مقابل دروازه قرار داد تا او به راحتی گل تساوی را بزند و تیم مورایس به بازی برگردد.

زکی‌پور پس از ثبت این پاس گل برای بازگشت سپاهان و کسب سه امتیاز، در فاز دفاعی پرتلاش ظاهر شد و اجازه نداد. هیچ موقعیت دیگری از جناح چپ زمین شکل بگیرد و دروازه طلایی‌پوشان را تهدید کند تا دربی اصفهان را بدون باخت پشت سر بگذارند و با این سه امتیاز دوباره از پرسپولیس و استقلال فاصله بگیرند.

1802062
1802060
1802059
1802061