به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در رختکن منتظر داور مسابقه بود و به سمت او حمله کرده است. گفته می شود حتی چیزهایی از سمت الخلیفی به سمت داور پرتاب شده است. این موضوع باعث ورود نیروهای امنیتی به ماجرا شده است. (همچنین مرور کنید: ناصر الخلیفی فریادزنان به دنبال داور بازی با رئال مادرید رفت!)

ناصر الخلیفی در حالی که به دنبال داوران می گشت در رختکن گم شد و با یکی از کارکنان رئال مادرید در یک اتاق روبرو شد. یکی دیگر از کارکنان باشگاه رئال مادرید که درحال ضبط اتفاقات و فیلم گرفتن از الخلیفی بود، با برخورد تند رئیس پاری ژرمن روبرو شد. ناصر الخلیفی، او را به مرگ تهدید کرده و گفته است "تو را می کشم!" لئوناردو و همراهان ناصر الخلیفی ضمن عذرخواهی از شخص مذکور، از او درخواست کردند فیلم و صداهای مربوط به این اتفاقات را پاک کند.

ناصر در لحظه ورود به رختکن پاری سن ژرمن بر سر همه فریاد کشید و به در و دیوار ضربه می زد. این موضوع باعث تعجب همه از جمله بازیکنان پاری سن ژرمن شد. داور در گزارش خود نوشته است که ناصر الخلیفی و لئوناردو بعد بازی با داوران بسیار بد و تهاجمی برخورد کردند و سعی داشتند به زور وارد رختکن داوران شوند. لئوناردو پس از ورود به رختکن داوران، مسیر ورودی اتاق را مسدود کرده و به تجهیزات یکی از داوران آسیب زده است.

بیشتر بخوانید

  • مسی به بارسلونا برمی‌گردد

  • کودکی لیونل مسی در جایی که هرگز ندیده‌اید!/عکس

  • پدری که به خاطر پول دخترانش را قهرمان کرد!/عکس

251254