اولیور کان به تیمش هشدار می‌دهد با اینکه در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی رسیدند اما نباید از بابت صعود به مرحله بعدی مطمئن باشند

در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در پارک دو پرنس با تک گل کینگزلی کومان موفق به شکست دادن پاری سن ژرمن شد.

طرفداری |  یان زومر که به عنوان جایگزین مانوئل نویر مصدوم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از مونشن گلادباخ توسط بایرن مونیخ خریداری شد، در این بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق به ثبت کلین شیت نیز مقابل ستارگان خط حمله پاری سن ژرمن شد. عملکردی که تحسین اولیور کان مدیر عامل باواریایی‌ها را که در استادیوم نیز حضور داشت تا از نزدیک بازی را ببنید، به همراه داشت. به نقل از اسکای، کان درباره زومر گفت:

این چیزی است که ویژگی‌های دروازه بان بایرن مونیخ را تعیین می‌کند. اینکه کار‌های زیادی برای انجام دادن  ندارید اما هر موقع نیاز باشد، در آنجا حضور دارید.

کان در مورد عملکردشان مقابل پاری سن ژرمن، گفت:  

در چنین بازی‌هایی در این سطح، صدم ثانیه، یک میلی متر و یک اشتباه کوچک تعیین می‌کند که شما برنده می‌شوید یا می‌بازید. ما شرایط عالی برای خود در بازی برگشت ایجاد کردیم و دیدیم که تیم‌مان چه توانایی‌هایی دارد. اما این هنوز یک کار نیمه تمام است. پاری سن ژرمن در بازی برگشت تیم کامل‌تری خواهد داشت. در نیمه دوم، ما دیدیم که این بازیکن استثنایی (کیلیان ام باپه) نه تنها در میان هواداران بلکه در تیمش چه تغییراتی می‌تواند ایجاد کند. ما کمی خوش شانس بودیم.  

گفتنی است بازی برگشت دو تیم، 17 اسفند در آلیانتس آرنا برگزار خواهد شد.