به گزارش "ورزش سه"، گرگ برهالتر پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و با اتمام مهلت قراردادش با تیم ملی آمریکا دیگر روی نیمکت این تیم حضور ندارد. 
مدیران فوتبال این کشور به دنبال یافتن گزینه مناسبی برای قبول هدایت این تیم هستند اما هنوز با هیچ مربی سرشناسی به توافق نرسیده‌اند چون اول باید مدیر ورزشی و مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال آمریکا انتخاب شود. 
اما حالا به نظر می‌رسد که آنری آماده است تا به عنوان سرمربی به دنیای فوتبال برگردد و از حضور در تیم ملی آمریکا هم استقبال می‌کند. 

1351686


او در گفتگو با CBS در این باره اظهار داشت:« آیا من حاضرم خودم را بین نامزدها قرار دهم؟ اول از همه باید بگویم که جواب دادن به این سوال بسیار دشوار است. روبرتو مارتینز به پرتغال رفت و من با او نرفتم چون شماره دو بودن دیگر کاری نیست که به دنبال انجامش باشم. احترام بسیاری برای مارتینز قائل هستم چون فرصتی را به من داد که هیچکس دیگری نداد اما حالا می‌خواهم تجربه سرمربیگری داشته باشم و از این اتفاق استقبال می‌کنم.»
این ستاره سابق فوتبال فرانسه درباره تیم ملی آمریکا اضافه کرد:« آیا من بازیکنان آمریکا را می‌شناسم؟ بله. آیا با این لیگ آشنا هستم؟ بله. صحبت در این باره در حال حاضر کمی متفاوت است اما آیا من دوست دارم سرمربی باشم؟ بله البته، این کاری است که دنبالش هستم. برای برگشت به آمریکا هم باید ببینیم برنامه و فلسفه آنها برای آینده چیست.»