به نظر می‌رسد پس از اتفاقات اخیر در بایرن مونیخ، شانس بازگشت الکساندر نوبل به این باشگاه افزایش پیدا کرده است

با اخراج تونی تاپالوویچ و مصاحبه جنجالی مانوئل نویر، به نظر می‌رسد کاپیتان باواریایی‌ها دیگر قدرت و نفوذ سابق خود در این باشگاه را ندارد.

طرفداری | به گزارش مکسیمیلیان کوخ از «AZ»، دیدگاه جدیدی نسبت به الکساندر نوبل پس از جدایی تونی تاپالوویچ مربی دروازه بان‌های قبلی بایرن مونیخ در این باشگاه وجود دارد. میشائیل رشنر مربی جدید دروازه بان‌ها ویژگی‌های نوبل را تحسین می‌کند. اگر رقابتی منصفانه و آزاد بین او با مانوئل نویر و یان زومر شکل بگیرد، این گلر 26 ساله به مونیخ باز خواهد گشت. از سوی دیگر اگر جایگاه نویر و زومر تضمین شده باشد، نوبل از بایرن جدا خواهد شد و موناکو نیز به او علاقه دارد و می‌خواهد این دروازه بان را خریداری کند. 

همچنین بخوانید:

  • مانوئل نویر بازنده بزرگ تغییر مربی دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ 
  • لایپزیش علاقه‌مند به جذب الکساندر نوبل برای جایگزینی با پیتر گولاچی

باشگاه‌های دیگری از جمله لایپزیش نیز به نوبل علاقه‌مند هستند اما اولویت خود بازیکن، فعلاً مذاکره با بایرن است. اخراج تاپالوویچ به این معنی خواهد بود که جایگاه نویر در باشگاه دیگر دست نیافتنی نیست و هم زومر و هم نوبل، این شانس را دارند که فصل آینده گلر شماره 1 بایرن باشند. نوبل منتظر سیگنالی از سوی باواریایی‌ها است تا بداند آیا در فصل آینده، فرصتی به دست خواهد آورد یا خیر.