وینسنت ابوباکار فاش کرد که کریستیانو رونالدو پس از انتقال سودآورش به این باشگاه عربستانی سعی کرد مانع از جدایی او از النصر شود

مهاجم کامرونی درباره جدایی اش از النصر عربستان صحبت کرد.

طرفداری | کریستیانو رونالدو پس از فسخ قرارداد متقابل با منچستریونایتد در پایان دسامبر به النصر پیوست. طبق گزارش ها، رونالدو پس از امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد، اما ورود او به این معنا بود که یک بازیکن خارجی از تیم باید قربانی شود. ابوبکر، کاپیتان کامرون که شش ماه از قراردادش باقی مانده بود در نهایت راه جدایی را در پیش گرفت اما او می گوید که رونالدو سعی کرد او را برای ماندن متقاعد کند، با این حال این مهاجم در نهایت روی تصمیم خود ایستاد و راهی بشیکتاش ترکیه شد. ابوبکر در گفتگو با گل درباره گفتگو با رونالدو گفت:

ما کمی صحبت کردیم و نظر او [کریستیانو] این بود که می‌خواهد من بمانم، به او گفتم نه، به دلایل خانوادگی خواهم رفت. 

او از من پرسید که خانواده‌ام کجا هستند، من به او گفتم که در فرانسه هستند و بنابراین ترجیح می‌دهم به ترکیه بروم چون به آن کشور نزدیک‌تر است و او به من گفت: «پس تصمیم درستی است، اگر خانواده‌ات از تو دور باشند، شرایط دشوار می شود». من روی تصمیمم استوار بودم و می خواستم بروم. پیشنهادهایی از جمله از طرف بشیکتاش داشتم، مدیران النصر می خواستند تا پایان فصل بمانم اما من به آن‌ها گفتم باید بروم.