به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی، بازیکن سابق استقلال، در این فصل زیر نظر ساکت الهدمی در هوادار احیا شده و به یکی از بازیکنان ثابت این تیم تبدیل شده است. مرادی در مورد پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: خداراشکر بازی خوب و فوق العاده‌ای مخصوصا برای تیم ما بود چون با برنامه آمده بودیم که یقه پرسپولیس را بگیریم. از بیرون شاید کسی باور نمی‌کرد اما بازیکنان و کادرمان می‌دانستیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم‌. بعد از اینکه در نیمه اول یک بازی فوق العاده انجام دادیم، بین دو نیمه با صحبت‌هایی که آقا ساکت کرد به این باور رسیدیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. اگرچه پرسپولیس یک تیم بزرگ است و بازی کردن در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است. خدا کمک کرد بازی را بردیم و پیروزی دلچسبی برای‌مان بود.

او در مورد صحبت‌های ساکت الهامی در بین دو نیمه بازی با پرسپولیس بیان کرد: آقای الهامی بین دو نیمه گفت با این بازی‌ای که انجام دادید، اگر نبرید جریمه‌تان می‌کنم. او گفت وقتی فوق العاده بازی می‌کند باید برنده باشید. من در ماشین‌سازی تبریز شاگرد آقا ساکت بودم و از ماشین‌سازی به استقلال رفتم. من در اول این فصل انگیزه‌ای نداشتم که در هوادار بمانم چون اتفاقاتی افتاد که ناراحت شدم و پیشنهاداتی داشتم و باشگاه هوادار هم می‌دانست. نمی‌خواستم بمانم و مربی هوادار هم مشخص نبود ولی وقتی آقا ساکت سرمربی شد گفت باید اینجا بمانی و من هم با کمال میل پذیرفتم چون با او صدمتر را پریده بودم!

1802457

او در مورد ساکت الهامی ادامه داد: آقا ساکت یک مربی فنی و فوق العاده است. او یکی از بهترین‌ مربی‌های تاریخ فوتبال ایران است و این را الکی نمی‌گویم. او فهم فوتبالی بالایی دارد. تیمی مثل هوادار که ۴۰ میلیارد هزینه کرده، نسبت به تیم‌های دیگر از لحاظ مالی از آخر دوم یا سوم هستیم ولی با این تیم ببینید که چه فوتبالی بازی می‌کنیم. امیدوارم اتفاقات فوتبالی خوبی برایش بیفتد مطمئنم اگر در تیم‌های بزرگ مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان برود می‌ترکاند! او فوتبال را به بازیکن یاد می‌دهد و الان همه به من می‌گویند بابک تو داری به روزهای اوجت بازمی‌گردی. آقا ساکت کمک کرده که من به فوتبال برگشتم. او برای تیم‌مان خیلی وقت می‌گذارد و تیم ما را یکدست کرده است.

مرادی در مورد شوت زدن توپ به سمت سکوهای پرسپولیس و شعارهایی که علیهش می‌دادند گفت: من آدمی هستم که به همه احترام می‌گذارم و دوست ندارم کسی از دستم ناراحت شود. من یک استقلالی هستم ولی زمانی که استقلال هم بودم به خودم اجازه توهین یا کری خواندن را ندادم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و باید احترام را یاد بگیریم. توپی که شوت کردم بدون قصد بود و فکر کردم به توپ می‌رسم ولی نرسیدم و توپ را شوت کردم که آنها بازی را زود شروع نکنند چون بازی کردن در آزادی خیلی کار سختی است و ما کار بزرگی کردیم. بعد از بازی شعار دادند و برف پرتاب کردند ولی من دلخور نشدم چون تیم‌شان باخته و طبیعی است که ناراحت شوند. اگر هم کسی روی آن صحنه از دستم دلخور شد عذرخواهی می‌کنم.

1802455

هافبک هوادار در خصوص بازی بعدی‌شان در جام حذفی گفت: آقای الهامی پرافتخارترین مربی در جام حذفی سالهای اخیر بوده است. او دو جام حذفی با تراکتور و نساجی قهرمان شد و ما هم در جام حذفی برنامه داریم. هدف‌مان صعود به دور بعد جام حذفی است. تیم مس رفسنجان خیلی خوب است ولی ما می‌جنگیم تا برنده شویم. ما بازی مس رفسنجان برای‌مان مهم است و خواهیم برد.

مرادی در پایان راجع به وضعیت روحی و بهبود کیفیت فوتبالش در هوادار گفت: من فوتبالیست روحی روانی هستم. من بعد از جدایی از استقلال از نظر روحی افت کردم و ذهنم درگیر بود اما الان به روزهای اوج برگشتم. من اگر پاس‌هایی را که به بچه‌ها دادم گل می‌زدند الان از آلوز تعداد پاس گل‌هایم بیشتر بود. الان سرحال برگشتم و در خدمت تیم هستم و وظیفه‌ام آوردن توپ از خط هافبک به حمله است. امیدوارم این روند را ادامه دهم. هوادار تیمی قابل احترام شده و خوشحالم که در این جمع هستم. مجموعه تیم از تدارکات تا مدیرعامل همدل هستیم.