رئیس سازمان خصوصی سازی مدیران ادوار گذشته باشگاه پرسپولیس را به یک نشست هم‌اندیشی دعوت کرده است!

در حالی که چند روزی از آغاز واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس می‌گذرد، رییس سازمان خصوصی سازی مدیران ادوار گذشته باشگاه پرسپولیس را برای روز یکشنبه به یک جلسه دعوت کرده است!

به گزارش طرفداری، قرار است روز یکشنبه آینده نشستی با حضور قربان زاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی و جمعی از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس و چهره‌هایی که طی سالیان گذشته سابقه مدیریت در این باشگاه را داشتند، برگزار شود.

برخی منابع آگاه می‌گویند پس از آن که پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و به ویژه پرسپولیسی های قدیمی، از واگذاری ۱۰ درصد سهام سرخابی ها از طریق فرابورس استقبال نکردند و حاضر به مصاحبه به نفع سازمان خصوصی سازی نشدند و حتی از حضور در جشنی که بابت فروش سهام برگزار شد خودداری کردند، مسئولان سازمان خصوصی‌سازی تصمیم گرفتند این بار نشستی با مدیران سابق دو باشگاه داشته باشند و در قدم اول برای روز یکشنبه از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس دعوت کردند.

اگر برگزاری این نشست به این دلیل است که مدیران سازمان خصوصی سازی می‌خواهند مدیران سابق دو باشگاه کار آنها را تایید و به نفع شان مصاحبه کنند که هیچ اما اگر این نشستها برای هم اندیشی برگزار می‌شود، بهتر بود نشست هم اندیشی را قبل از واگذاری سهام دو باشگاه از طریق فرابورس برگزار می کردند. این نشست بیشتر شبیه ژست هم اندیشی است!