به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که سه بازی متوالی است در لیگ برتر پیروز نشده، فردا از ساعت 16 به وقت تهران میهمان استون ویلا خواهد بود. توپچی‌ها پس از شکست 1-3 خانگی اخیر برابر منچسترسیتی، با یک بازی کمتر و با امتیاز برابر، پایین‌تر از سیتیزن‌ها در رده دوم قرار دارند. این در حالی است که در مقطعی فاصله آنها با سیتی به هشت امتیاز افزایش یافته بود.

1802334

آرسنال اگر نمی خواهد فاصله با سیتی بیشتر شود، باید پس از سه بازی به مسیر پیروزی برگردد و البته بازی برابر تیم اونای امری در ویلاپارک کار ساده ای نخواهد بود. امری سابقه هدایت آرسنال را دارد و به خوبی با این تیم آشناست.

میکل آرتتا، مربی آرسنال، در نشست خبری این بازی گفت: «اونای امری سابقه مربیگری در لیگ‌های مختلف را دارد و بسیار باتجربه است. او نیازی به تعریف من ندارد و فقط می‌توانم از او تمجید کنم. بازی برابر تیم‌های اونای امری همواره دشوار است و ما به خوبی این را می‌دانیم. تقویم ما هم فشرده و دشوار است. ما چهارشنبه شب یک بازی سخت برابر سیتی داشتیم و حالا شنبه ظهر باید برابر استون ویلا قرار بگیریم. این اتفاق برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان، چهارشنبه به میدان می‌روند، رخ نمی‌دهد.»

آرتتا در مورد شرایط مصدومان تیمش گفت: «گابریل ژسوس هنوز به تمرینات برنگشته است. توماس پارتی مشکل عضلانی داشت و شرایطش امروز بررسی می‌شود و اسمیت رو نیز که با تیم تمرین کرده، اگر فردا نیز روی فرم باشد، در فهرست قرار خواهد گرفت.»