پپ گواردیولا معتقد است دی بروین و گریلیش می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی نسبت به صدرنشینی چندان خوشحال نیست چون می داند با توجه به یک بازی معوقه آرسنال، شرایط تغییر زیادی نکرده است.

منچسترسیتی در هفته 24 لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست می رود. پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های گواردیولا در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید.

  • حضور در صدر جدول چه حسی دارد:

آرسنال یک بازی معوقه دارد، چیز زیادی تغییر نکرده است. اکنون فقط به بازی مقابل ناتینگهام فارست فکر می کنیم. مهم زمانی است که 10 بازی متوالی را با پیروزی پشت سر می گذارید، این فصل موفق به انجام این کار نشده ایم. سه بازی پیش مقابل تاتنهام شکست خوردیم. شرایط به شکلی است که فردا باید مقابل تیمی آماده بازی باشیم که در شش بازی اخیر فقط یک شکست داشته، هواداران فوق العاده و سرمربی قابل احترامی دارد. وقتی او هدایت ناتینگهام فارست را بر عهده گرفت، آن ها در شرایط بدی بودند و حال آن ها به لیگ برتر صعود کرده اند و عالی بازی می کنند. آن ها در لحظات سخت ابتدای فصل به کوپر اعتماد کردند و حال جواب آن را گرفته اند.

  • گریلیش:

مشخصاً او خیلی خوب بازی می کند. با او در مورد تصمیم گیری هایش صحبت کردم. کیفیت او همیشه مشخص بوده اما تعهدش در ریسک کردن در گرفتن تصمیمات مهم، چیزی است که در حال حاضر تفاوت ها را رقم می زند. او باید ادامه دهد.

  • ماهر در کسب جام:

نمی دانم. شاید وقتی سرمربی بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی هستید، شانس بیشتری برای کسب عناوین دارید، این جوابی مشخص است. چون در این باشگاه بازیکنانی استثنایی وجود دارند و کادر فنی و اعضای باشگاه نیز خیلی کمک می کنند. در طول این سال ها دستیارهای زیادی داشته ام و آن ها خیلی کمک کرده اند.

  • دی بروین:

خیلی خوب، مسئله مثل قضیه جک گریلیش است، مثل قضیه بقیه بازیکنان. بابت همه چیز بسیار راضی و خوشحال هستم اما خواهان بیشتر از این هستم. این حس را دارم که دی بروین و گریلیش می توانند بهتر باشند و آن ها قادر به انجام این کار هستند. گل فوق العاده ای زد اما می دانم چه سختی هایی مقابل ما قرار دارد، رقابتی سخت و نیاز داریم بازیکنان این حس را داشته باشند که می توانند بهتر عمل کنند.

  • کورس قهرمانی:

هنوز 15 بازی مانده که بازی های زیادی است اما خواهان این هستیم که در هشت یا ده بازی اخیر در نزدیکی صدر باشیم تا آخرین تلاش های خود را انجام دهیم. در جایگاهی هستیم که در ابتدای فصل رویای آن را داشتم. نمی توانستم انتظار داشته باشم که امتیازهای زیادی جلو باشیم چون تقریباً غیرممکن است.