علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، به نکته های زیر اشاره کرد:

*از دوستانمان در جراید و رسانه عذرخواهی می‌کنم. با توجه به عملکرد بچه‌های ما در بازی با تیم خوب پرسپولیس، شرایط به مراتب برای ما مقابل استقلال سخت‌تر است. به این دلیل که مسئولیت بسیار سختی پیدا کردند. وقتی یکی از تیم‌های خوب پایتخت را بردند، باید تلاش کنند در دیدار فردا هم بهترین عملکرد را داشته باشند.

*به خودمان افتخار می‌کنیم که این روزها همراه بازیکنان و تمام ارکان باشگاه توانستیم لبخند را به لب هوادار فوتبال خوزستان و آبادان در سراسر جهان بیاوریم. بازی با استقلال بسیار سخت است اما چند روز است حریف را آنالیز می‌کنیم. از شب پس از دیدار با پرسپولیس تمام اعضای ۱۰-۹ نفره گروه فنی ما هر شب استقلال را آنالیز می‌کنند.

*امیدوارم بچه‌ها سربلند از زمین بیرون بیایند و تیمی که واقعا زحمت می‌کشد، بهترین مزد را بگیرد. به بچه‌ها گفتم باید عملکرد خیلی خوب‌تان مقابل پرسپولیس تداوم داشته باشد و بتوانیم فردا بهترین کیفیت خود را نشان بدهیم تا آن کسی که حقش است مسابقه را ببرد.

*اگر بارندگی روی کار دو تیم تاثیر نگذارد، مثل دیدار با پرسپولیس که قول داده بودم با توجه به شناختم از کادرفنی حریف، بازی خوبی انجام بدهیم، دیدار با استقلال هم خیلی خوب شود.