به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان پنج روز قبل از مسابقه حساس در مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس، عصر امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه رفت و موفق شد به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

شاگردان ژوزه مورایس که با اختلاف سه امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس و استقلال، صدرنشین لیگ برتر ایران هستند، در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف زنیت سنت‌پترزبورگ رفتند که حریف آن‌ها نیز در رتبه اول لیگ برتر روسیه قرار دارد و شب گذشته برای این بازی دوستانه با اصفهان سفر کرده بود.

ویدئو: 272783

سپاهان با تصمیم مورایس با ترکیبی متفاوتی نسبت به دیدارهای لیگ برتری و استراحت به بیشتر نفرات اصلی خود بازی امروز مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ را آغاز کرد که نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، آریا یوسفی، ارشیا سرشوق، محمد قربانی، جلال‌الدین علی‌محمدی، یاسین سلمانی، محمد علی‌نژاد، آلویس کامسوبا و عیسی مرادی ۱۱ نفر اصلی این تیم را تشکیل می‌دادند.

طلایی‌پوشان بازی را فوق‌العاده شروع کردند و توانستند در دقیقه ۴ روی یک توپ ریباند شده از کرنر به سمت چپ زمین و ارسال محمد دانشگر، با ضربه تمام کننده محمد قربانی به گل اول بازی دست پیدا کنند.

نیمه اول بازی در شرایطی که با پیروزی یک بر صفر سپاهان رو به اتمام بود، در دقیقه اول وقت‌های اضافه با گل دوم طلایی‌پوشان همراه شد که محمد دانشگر توانست پس از تصاحب توپ در سمت راست محوطه جریمه، با یک حرکت تکنیکی و دو دریبل پیاپی چشم‌نواز و در نهایت یک شوت زمینی، دروازه زنیت را باز کند.

در شروع نیمه دوم زنیت سنت‌پترزبورگ با تغییراتی در ترکیب خود وارد زمین شد و این اتفاق در سپاهان هم افتاد، اما حملات تیم روسیه‌ای ثمری نداشت و خط دفاع طلایی‌پوشان نمایش بهتری ارائه داد و دروازه خود را بسته نگه داشت.

سپاهان در دقیقه ۸۷ روی ارسال میلاد زکی‌پور از جناح چپ زمین و ضربه شهریار مغانلو باز هم دروازه زنیت سنت‌پترزبورگ را باز کرد که کمک داور دوم آفساید مهاجم طلایی‌پوشان را گرفت تا در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر شاگردان مورایس به اتمام برسد.