سرمربی منچسترسیتی پاسخ انتقاد مفسر فوتبال انگلیس از ارلینگ هالند را داد

طرفداری | ارلینگ هالند با زدن 26 گل طی 23 هفته از لیگ برتر انگلیس، شانس مسلم آقای گلی فصل 23-2022 است اما با این وجود مورد انتقاد هم قرار می‌گیرد.

پس از شکست منچسترسیتی برابر تاتنهام و عملکرد ضعیف ارلینگ هالند، جیمی کرگر مدافع پیشین لیورپول و کارشناس فوتبال انگلیس به انتقاد از مهاجم نروژی سیتیزن‌ها پرداخت و گفت هالند با پیوستن به منچسترسیتی تصمیم اشتباهی گرفته است.

  • بیشتر بخوانید: جیمی کرگر: هالند با انتخاب منچسترسیتی اشتباه کرد؛ همه پتانسیل او را نمی‌بینیم

به نقل از اسپورت ایلاستریتد، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در واکنش به صحبت‌های کرگر درباره هالند گفت:

انتقاد کرگر را درک می‌کنم. من از عقاید مختلف استقبال می‌کنم و کرگر هم نظر خودش را دارد. من حس می‌کنم هالند در منچسترسیتی خوشحال است و این چیزی است که اهمیت دارد. تنها 26 گل هالند مهم نیست بلکه تعهد کاری او اهمیت دارد. ارلینگ برای همه ما یک شگفتی واقعی بوده است. ما خودش را نمی‌شناختیم و از آمارش اطلاعات داشتیم. حالا می‌بینیم که او چه پسر خوبی است و از داشتنش مفتخریم. البته از شنیدن نظرات مختلف استقبال می‌کنیم و اگر جیمی کرگر آن حرف را زده حتما دلایل خودش را داشته است.

گواردیولا در تکمیل صحبت‌هایش افزود: 

ما از داشتن هالند خوشحالیم و او هم خوشحال است که ما را انتخاب کرده زیرا با وجود داشتن گزینه‌های فراوانی چون رفتن به رئال مادرید، بارسلونا و یک تیم انگلیسی دیگر یا ماندن در دورتموند، منچسترسیتی را برگزید. این دلیلی است که خیلی از داشتن او خوشحالم.